Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

6. Kwiaty, kwiaty, kwiaty...

Przeglądając moje prace muszę stwierdzić, że najwięcej jest wśród nich kwiatów. Uwielbiam ten motyw i wyszyłam już całe mnóstwo.. Podobno to bardzo trudny motyw, ale ja tego nie czuję... Wyszywa mi się je lekko, łatwo i przyjemnie aczkolwiek czasami podobieństwo kolorystyczne muliny sprawia, że muszę się mocno skupić, aby nie pomylić kolorów... Szczególnie, gdy zostaje mi jakaś nitka i potem chce ją wykorzystać... Haftuję bowiem kilkoma igłami, tak aby zbyt często nie zmieniać nitki... 

Kilka moich obrazów z motywem kwiatowym

 bratki

 róże


bukiet kwiatów polnych

słoneczniki

7 komentarzy :

  1. Bardzo bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie będę do Ciebie zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kwiecista kolekcja.
    Wydawało mi się, że jesteś początkującą hafciarką, a tu miłe zaskoczenie. Posiadasz już spory dorobek haftowanych obrazów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dziesięciu lat haftuję więc dorobek spory. Nawet wystawę miałam...

      Usuń
  4. Kasiu, i tu jesteśmy podobne. Ja także uwielbiam haftować kwiaty i tak jak Tobie krzyżykowanie ich nie sprawia mi problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. no śliczne te motywy kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kwiaty, ale wciąż mam ich mało w swoim dorobku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka