Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

5. Nasz Papież


Obchodzony po raz 13. Dzień Papieski jest doskonałą okazją do pochwalenia się portretami papieża Jana Pawła II, które wyhaftowałam. Mam w swojej kolekcji trzy takie obrazy, ale najbardziej dumna jestem z portretu beatyfikacyjnego.

Pierwszy portret powstał ładnych kilka lat temu. Oryginał jest wykonany na czarnej kanwie, ale ja takowej nie miałam, więc powstał  na białej. W tym roku kupiłam czarną kanwę i zaczęłam wyszywać ten sam obrazek, ale na razie leży... Czarna kanwa jest dla mnie tragiczna... Ale muszę się przemóc i skończyć...A na razie ten pierwszy...

Z okazji beatyfikacji Jana Pawła II wyhaftowałam jego portret w sepii... Po raz pierwszy haftowałam na kanwie 16 (do tej pory była to 14) i muszę przyznać, że ta kanwa to dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie widać przeswitów a i oczka na tyle duże, że haftuje się łatwo.


 I na koniec portret beatyfikacyjny - moja duma... Marzył mi się do wyhaftowania od pierwszego dnia kiedy go zobaczyłam. Nawet przerobiłam sobie w programie, ale ostatecznie wzor jest z "Haftów polskich".


8 komentarzy :

  1. Bardzo piękny portret :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dzieła!!! Dawaj więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że również nie przepadam za czarną kanwą. Oczy szybko się meczą. Muszę jednak przyznać, że portret JPII o którym wspomniałaś na czarnej kanwie prezentuje się doskonale.
    Piękna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, czy posiada Pani wzor do tego drugiego obrazu? Wszedzie szukam i znalezc nie moge. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa papieska kolekcja. Czarna kanwa nie jest "łatwa w obsłudze", ale efekt końcowy na pewno wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Portret beatyfikacyjny wciąż w moich marzeniach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka