Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

34. Metryczki

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. Już właściwie godziny dzielą nas od nowego roku. A skoro koniec roku to czas podsumowań. 

Dla mnie był to dobry rok. Szczególnie w kwestii mojego hobby. Założyłam bloga i systematycznie się tu pojawiam, co mnie cieszy a najważniejsze miałam swoją pierwszą wystawę - przemiłe panie z obrzyckiej Biblioteki Publicznej zaproponowały mi latem, żebym pokazała swoje dzieła. Włożyły w przygotowanie mnóstwo pracy i opłaciło się, bo wiem, że wystawa cieszyła się dużym sukcesem..

No i powstało sporo nowych prac. Wiele z nich już okazałam. Tym razem pora na ostatnie w tym roku. Są to metryczki z okazji narodzin dzieci. Już zostały wręczone więc mogę je spokojnie pokazać nie zdradzając tajemnicy.

2 komentarze :

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka