Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

45. Sal wielkanocny - postępy uczestniczek

Ponieważ kilka z współsalowiczek przesłało mi zdjęcia swoich postępów w Salu wielkanocnym postanowiłam zrobić wpis, żeby pokazać, jakie cuda wychodzą lub wyszły, bo kilka jaj już skończonych. Pozwalam sobie również podlinkować do wpisów blogowych (mam nadzieję, że żadna z Was się nie pogniewa - jeśli jednak byłoby coś nie tak to proszę o kontakt).

Jaglana zaczęła


u Maggy też rośnie


Kajka z Księżycowej Doliny też działa


Mika wybrała bardzo subtelny wariant 



Judyta robi już drugie 


Stella wybrała bardzo ładny kolor muliny 


Zadziergana Owieczka tak się zadziergała, że w tym tygodniu nic nie pokazała, ale w ubiegłym było tak:

 

Kasia S. drzewo ukorzeniła


Vokulska działa

A Susan już skończyla i to w dwa wieczory - Kobieto tylko zazdrościć



Na Facebooku tez już kilka jaj skończonych

Ania już nawet oprawiła swoje 

Kasia wybrała śliczny zestaw kolorów

Basia pomachała igłą i super efekt 
Monika przepięknie wycieniowała - dlaczego ja tak nie umiem???

Reszta dziewczyn na fb dzierga i obiecuję wszystkie jaja pokaże


 Uff ale się rozpisałam, ale te jaja takie piękne, że musiałam pokazać.


Ps. Kto skończył a chce kolejny wzór to zapraszam do kontaktu :)

10 komentarzy :

  1. Ojej ale dziewczyny pracowite, ja dopiero zaczynam, w niedzielę pokażę postępy. Jaja pięknie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne; ja jestem dopiero na etapie wyboru kolorku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie będą piękne i bardzo cieszę się, że mogłam dołączyć do dziewczyn - Kasiu dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne te jaja! A to ostatnie! Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie idą wszystkim paniom postępy:)) Gratuluje i powodzenia w krzyżykowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam już na fb,ale i tu napiszę.Hafty są piękne,każdy w swoim rodzaju.Dołączyłam i zabieram się do zorganizowania sobie materiałów. Miłego haftowania.Dziękuje Kasiu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladnie sie te nasze jaja kolorowo ukladaja.... Kolorowe pisanki , wlasciwie to iglanki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nauczycielki to artystki duchowe i nie tylko :) Witam w klubie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka