Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

47. Sal wielkanocny - drugie jajo

Tak jak myślałam - jajo numer jeden skończone. Mimo wielu przejść wyszywało mi się je bardzo przyjemnie. Niestety jeszcze nie oprawione, ponieważ szukam odpowiedniej ramki... 
A ponieważ do Wielkanocy jeszcze dużo czasu postanowiłam kontynuować zabawę i zabrałam się za kolejne jajo - tym razem jajo numer dwa, bo ono uzyskało kolejną liczbę głosów w ankiecie. Tym razem postanowiłam, że zrobię je w jakimś pastelowym kolorze i wybór padł na delikatną pomarańczową mulinę. Mam nadzieję, że efekt końcowy mnie zadowoli...

Skończone jajo...


 ... i początek pracy nad kolejnym



17 komentarzy :

  1. Wspaniałe drzewo!:) Czy teraz robisz to z zającami? Ono najbardziej mi się podobało.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Jak szybko urosło!
    Teraz zajączki będą u Ciebie kicać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszło! Zazdroszczę tempa. Jak skończę swoje będę mogła prosić o schemacik następnego? Mogę odwdzięczyć się wzorami na mniejsze (zaglądnij do mnie:). Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będziesz mogła prosić. Tak jak napisałam pod postem z ubiegłego tygodnia - warunkiem otrzymania kolejnego jajka jest skończenie pierwszego :)

      Usuń
  4. Piękne są te jaja !!!! Skąd można wziąć taki super tęczowy schemat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schemat pierwszego mogę podesłać a drugie albo po wyszyciu pierwszego albo po zakończeniu salu, kiedy odtajnię wszystkie schematy

      Usuń
  5. A wtajemniczysz mnie w zasady zabawy? Nigdy nie brałam udziału w czymś takim i szczerzę powiem, nie bardzo wiem na czym polega :( a chęci są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa polega na wspólnym wyszywaniu tego samego wzoru i pokazywaniu go w określonych terminach - w naszym przypadku w niedzielę. Materiały dobieramy sobie sami. Ostateczny termin zakończenia to niedziela palmowa - fajnie gdyby do tego czasu wszyscy uczestnicy wyszyli przynajmniej jedno jajko...

      Usuń
  6. moje postępy u mnie na blogu zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. To sie uwinelas z tym jajkiem :-). Bardzo ladne!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorystyka bardzo mi się podoba...a w drugim już króliczka powoli widać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie prezentuje się Twoje jajeczko! Moje dopiero korzenie puściło;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jaja rosną. Szkoda, że wcześniej tu nie trfafiłam, bo chętnie bym się zapsiała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne jajo:) A koleje zapowiada się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka