Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

60. Kolorowe pisanki - ciąg dalszy

Jak zwykle w ciągu tygodnia mam mało czasu na krzyżyki. Udało mi się jednak zrobić kolejne pisanki na kartki świąteczne... Pora zabrać się za robienie kartek... Na szczęście do Wielkanocy jeszcze trochę czasu zostało...
Pewnie jeszcze kilka pisanek powstanie, bo mam koncepcję na takie eleganckie i stonowane kartki w brązach i ercu... Mam nadzieję, że czas znajdę... 








Ps. Mój blog znalazł się w katalogu blogów polskiej blogosfery :) trochę czekałam na weryfikację, ale już jest, z czego jestem bardzo zadowolona...

10 komentarzy :

  1. A czy te kolorowe pisanki mają wzór? Jak tak to czy można by poprosić o wysłanie?
    Pozdrawiam
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają :) dostałam wzorki od Małgosi z Zadzierganej Owieczki, ale pytałam i nie ma nic przeciwko żeby udostępniać dalej więc już wysyłam

      Usuń
  2. Super hafciki. Teraz tylko porobić karteczki. Trzymam kciuki za duuużo czasu wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze hafty :) Takie całkiem w moim stylu bo jednokolorowe ;)
    Czy i ja mogłabym prosić o schematy? (aeljot@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te pisaneczki, też dostałam wzorki od Małgosi, ale ostatnio nie mam czasu do nich siąść

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem juz bardzo ciekawa tych karteczek. Super jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyhaftowane jajeczka bardzo fajne :) I gratuluję znalezienia się w katalogu...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo muszę podpatrzeć te wzorki gdzieś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka