Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

62. Kartki wielkanocne

Kolorowe pisanki, które Wam pokazywałam były robione z myślą o  kartkach wielkanocnych. Długo nie miałam jednak na nie pomysłu - koncepcji było kilka, ale jakoś żadna mnie nie zadowalała. W końcu wczoraj wieczorem dzięki dużej pomocy mojej koleżanki z pracy zrodził się pomysł, który nas obie usatysfakcjonował, tym bardziej, że kartki te zostały zrobione na potrzeby mojej bursy... I tak oto powstały kartki, które Wam właśnie prezentuję... 













18 komentarzy :

  1. Twoje kartki sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu z ust fachowca to komplement na wagę złota..

      Usuń
  2. Szczęściarze dostaną takie piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprawione wyglądają pięknie:)). Nieźle się napracowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Bajeczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki zrobiłaś z tych jednokolorowych pisanek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wiosenne kolory. A same karteczki takie jak lubię - clean and simple.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i niespotykane karteczki, aż miło taką dostać.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladne karteczki Kasiu. Naprawde fajnie dobrana oprawa i kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra karteczki :-) Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne,a te bazy sama robiłaś,czy kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  12. A wzór na jajca mozna gdzieś znaleźć czy jest twojego autorstwa?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka