Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

65. Monotematycznie - kartek pisankowych ciąg dalszy

Oj zakręciłam się z tymi kartkami :) Dziś powstało dwanaście kolejnych. W sumie to chyba koniec, no chyba, że pojawią się kolejne zamówienia. Ale w tej chwili muszę od nich odpocząć - wracam do kota marcowego, bo 20 marca już za dwa dni a organizatorka w polu :) 
Cieszę się z Waszych odwiedzin na moim blogu - ponad 8 tysięcy wyświetleń od października, to dla mnie olbrzymi sukces :) Kiedy zakładałam bloga nawet nie śmiałam marzyć o takiej jego popularności, tym bardziej, że to taka zwykła pisanina... 
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) Zaczynam się zastanawiać nad jakąś rozdawajką - może z okazji 10 tysięcy wyświetleń :) ale to już od Was zależy, czy nadal będziecie mnie tak chętnie odwiedzać...


 A tak prezentują się wszystkie przeze mnie popełnione (brakuje jednej, która już powędrowała w zacne ręce :))



Ps. W piątek byłam na fantastycznym spotkaniu ludzi z pasją w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Obrzycku - fantastyczne spotkanie - oby takich więcej. Zdjęcia można obejrzeć tutaj

10 komentarzy :

  1. karteczki są naprawdę śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zaszalałaś:)) Oby, jak najwięcej takich szaleństw Ci życzę:). Pozdrawiam deszczowo. Małgosia,

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam ilosc karteczek, i jakosc, bo sa na prawde sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A karton do kartek kupujesz już specjalny, czy sama wycinasz odpowiedniej wielkości? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się!:) Chociaż bardziej te na białym tle, są wyrazistsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardziej podobają te na białym tle - te drugie były robione na próbę... zwyciężyła jednak koncepcja białego tła - jak widać :)

      Usuń
  6. Podziwiam i podpatruję, bo piękne są te Twoje karteczki.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka