Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

76. Sal wielkanocny - podsumowanie

Mój sal wielkanocny się skończył i pora pokazać efekty prac uczestniczek. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam - jeśli tak to proszę krzyczeć głośno - dopisze do listy... Oj pozwiedzałam sobie Wasze blogi i zobaczyłam tyle cudeniek, że zazdrość mnie zżera :)
Popatrzcie, jakie cuda stworzyły blogerki, które zapisały się na moim blogu.


Poplątana stworzyła jedno, ale jakże zacne jajo 

Chenia z Uroczego detalu też zrobiła jedno 

Jaglana z bloga Oj, jaka niezdolna jestem zrobiła jajo w kolorze czerwonym 


Maggy z bloga Mulinowe malowanie zrobiła dwa pełne i zaczęła dwa kolejne 
 

Kajka z bloga Księżycowa Dolina postawiła na zieleń 


Mika bardzo ładnie oprawiła swoje jajo


Judyta z bloga Moje przyjemności zrobiła dwa a i dojrzałam jeszcze jedno rozpoczęta


Zadziergana owieczka wydziergała dwa 


Kasia z bloga Niezwykły urok codzienności z salowego jaja zrobiła zawieszkę


Vokulska też postawiła na zieleń

Susan zrobiła dwa bardzo oryginalne jaja


Elunia z bloga Papier i nitki też zrobiła zawieszki 


Marille stworzyła trzy cudne jaja


Iventi zrobiła jedno 


Okruch też postawiła na zieleń 


Agnieszka z Włoskiego słońca zrobiła jedno 


Eliza Art zaskoczyła mnie ogromnie, ponieważ salowe jaja wykonała zupełnie inna techniką -  na pergaminie, w kilku wersjach.





To były jaja, które zostały stworzone przez osoby, które zapisały się na mój sal na blogu. W kolejnym poście przedstawię Wam efekty pracy dziewczyn z grupy na facebooku a tam się dopiero działo :)

8 komentarzy :

  1. Witam Cię Kasiu! Dziękuję. cieszę się, że jestem w Waszym gronie., bo teraz mam więcej blogów do podglądania. Może również się skuszę na dzierganie igłą i nitką. Prace koleżanek są przepiękne. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe jaja!!! Wszystkie! Proponuję coroczny SAl wielkanocny. Myślę, że zbierzemy się w przyszłym roku:))
    Pozdrawiam Kajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kolekcja jajek nam wyszła.
    Pięknie dziękuję za zabawę i obiecuję, że nie poprzestanę na tych dwóch. Do przyszłego roku z pewnością powstaną następne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda z opóźnieniem, ale pragnę napisać, że jaja są naprawdę piękne. I jaka różnorodność kolorystyczna.
    Kasiu, bardzo Ci dziękuję za przemiłą zabawę :) Jeśli znajdę czas, to jeszcze jakieś jaja powstaną...
    Zapraszam też do siebie :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka