Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

86. Kolejne pamiątki komunijne

Zaczynam się zastanawiać, ile jeszcze przyjdzie mi zrobić obrazków komunijnych... Właśnie powstały następne - tym razem na zamówienie mamy, która stwierdziła, że po co kupować pamiątki komunijne, skoro ja mogę sama takowe zrobić. No i rada nie rada złapałam za igłę choć plany weekendowe miałam troszkę inne (salowa roseta mnie wzywała).
Żeby te wzory zmieścić na kartce, która i tak będzie większa, niż te, które zazwyczaj robię, musiałam sięgnąć po kanwę 18 ct... Nie ukrywam namordowałam się z nią stokrotnie zwłaszcza przy robieniu backstischów...



8 komentarzy :

  1. Pięknie Ci wyszły:). Jak się rozpędzisz to założysz małą manufakturę:). Pozdrawiam słonecznie i z poranną rosą:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się powtarzam ale ręcznie robione pamiątki to coś więcej. Włożyłaś w nie odrobinę siebie dlatego same w sobie są cennym prezentem. Piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, współczuję - wyszywałam na 18-stce aniołka, wiec wiem, co przeżywałaś. Ale obrazki wyszły ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pamiątki wyszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne pamiątki, obdarowani będą mieli wspaniały prezent na długie lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka