Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

89. Kolorowy żółwik i prezent

Dziś pokazuję Wam kolorowego żółwia, którego zrobiłam dla koleżanki - ma być prezentem dla przedszkolaków na zakończenie jej praktyk. Jest słodki prawda? 



No i muszę się Wam pochwalić prezentem. Jakiś czas temu napisała do mnie Teresa z prośbą o wzory jaj salowych a ponieważ nie prowadzi bloga to trudno było jej je zdobyć. Ja nie widziałam żadnych przeciwwskazań, żeby te wzorki wysłać.Potem poszły kolejne e- maile i tak zrodziła się nasza korespondencja. Od słowa do słowa zdradziłam się, że marzą mi się słoneczniki van Gogha, ale nie mam dobrego wzoru. Przed świętami Teresa poprosiła mnie o adres, ponieważ specjalnie dla mnie zakupiła ten wzór w Coricamo. Dziś go od niej otrzymałam. Dołożyła jeszcze wzór kwiatów. Uradowała mnie tym gestem bardzo mocno, tym bardziej, że dziś świętuję imieniny i jej list był super prezentem imieninowym. Teresko z pewnoscią czytasz ten post, bo wiem, że do mnie zaglądasz - jeszcze raz bardzo, ale to bardzo dziękuję za tak miły gest.

Sami zobaczcie, jakie ładne oba wzory 




8 komentarzy :

  1. Wszystkiego najlepszego, dużo cierpliwości i weny twórczej i pogody duch każdego dnia:).. Obrazki wspaniałe, a żółwik całuśny:). Pozdrawiam imieninowo:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią haftu." Sto lat", zdrówka, nowych pomysłów na swoje prace krzyżykowe, niech igiełki same skaczą Ci po kanwie. Pomyślności i wspaniałej majówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Kasiu:)))
    Faktycznie fajnie się te przypadki zgrały,najpierw propozycją podarowania Tobie Słonecznjków trafiłam w Twoje urodziny a otrzymałaś je w imieniny:)))
    Jeżeli masz czas i ochotę to zajrzyj na blog:kwiaciarenka-lawenda.blogspot.com i tam znajdziesz na blogu pt.Apsik moje trzy obrazki,które podarowałam Kwiaciarence na potrzeby jej zwierzaczków-bardzo bym chciała aby udało się je sprzedać a pieniążki przeznaczyć na potrzeby zwierząt,którymi Kwiaciarenka się opiekuję.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, obejrzałam i zachwyciłam się pracami... los zwierzaków mnie przeraził ale widać, że Kwiaciarenka ma złote serce i robi dla nich dużo dobrego

      Usuń
  4. Wielu kolejny wyzwań robótkowych... no i zdrówka, bo ono jednak jest najważniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się szczególnie te słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka