Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

101. Imieninowe konwalie

Dziś imieniny Iwony. Znam osóbkę o tym imieniu, która bardzo mocno kibicuje mi w moim krzyżykowym szaleństwie :) Niedawno zdradziła się, że uwielbia konwalie, więc postanowiłam zrobić jej niespodziankę - i tak oto powstały imieninowe konwalie - takie całoroczne bo w postaci obrazka.

 
 




Przy okazji pochwalę się opakowaniem - to własnoręcznie zrobiona róża z bibuły


 

Ps. W ciągu dwóch miesięcy licznik wyświetleń powiększył się o kolejne 10 tysięcy. Żeby nie było - moich wejść mi blogger nie liczy :) Bardzo ale to bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym :)

12 komentarzy :

  1. Kocham konwalie! Od zeszłego roku mamy je wreszcie w ogródku, z czego bardzo się cieszę :) Cudowny hafcik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! Koleżanka będzie na pewno zachwycona.:) Gratuluję umiejętności pakowania - róża cudo.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i ślicznie zapakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent, a opakowanie wyjątkowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konwalie - moje ulubione :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent wspaniały:), u mnie konwalie już przekwitają:(. Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam gdy prezent jest niebanalnie zapakowany! A ten nie dość, że uroczy to i pięknie spakowany!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kwiatki - i konwalie i róża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te twoje konwalie :) Wspaniały prezent zrobiłaś i jak pięknie opakowany :)
    Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konwalie i to jeszcze haftowane, piękny prezent w suuuper opakowaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te konwalie. Kocham te kwiaty. ostatnio szukałam jakiegoś fajnego wzoru z tymi kwiatami, lecz niestety albo mi coś usiadło na oku albo nic nie było bo nie mogłam znaleźć. Te są prześliczne. I uroczo zapakowane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka