Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

103. Sal z kocim kalendarzem - kwiecień

Wstyd i hańba - maj już się kończy, a ja dopiero pokazuję Wam kota kwietniowego. Na swoje usprawiedliwienie mam wszystkie pilne projekty i zamówienia, które sprawiły, że musiał grzecznie czekać na swoją kolej. Ale wczoraj w końcu skończyłam to i zrobiłam napis. Ufff teraz szybko muszę podgonić egzotyczne ptaszki u Zimnej, bo to mój wielki wyrzut sumienia. 


13 komentarzy :

  1. No trzeba podgonić, koniecznie :P
    Ech, ten czas...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kociak :) Uwielbiam wzory z kotami :D Ty jesteś już na kwietniu, a ja dopiero w haftuję styczneń z kociego kalendarza Margaret Sherry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będziesz sama biec,biegnę z Tobą ;) dołączyłam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak jesteś niezła... ja się zatrzymałam na lutowym... Może w najbliższym czasie coś w tej materii zrobię...
    Kot wygląda fajnie, mimo że spóźniony :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest luzna zabawa, wiec nie nalezy miec zadnych wyrzutow sumienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i luźna, ale i tak mi głupio - nie cierpię nie wywiązywać się w terminie ze zobowiązań,,,

      Usuń
  6. Też chciałam wziąć udział w tek kociokalendarzowej zabawie, ponieważ bardzo uwielbiam koty i wszystko co z nimi związane. Ale niestety nie dostałam odpowiedzi :( Twój kotek dumnie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to mój e mali musiał gdzieś pofrunąć w kosmos... napisz do mnie emalia to podeśle wzory

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję :) Email już poszedł :)

      Usuń
  7. Kasiu lepiej późno niż wcale :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to powiadają co się odwlecze to nie uciecze :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka