Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

104. Egzotyczne ptaszorki nr 1,2 i 3

Słowo się rzekło i podgoniłam ptaszki z salu odliczającego u Zimnej. Udało mi się zrobić aż trzy i jestem z siebie bardzo dumna. Niestety do soboty ptaszki muszą poczekać, bo zobowiązania zawodowe skutecznie odciągną mnie od xxx. No może uda mi się złapać na chwilkę księżyc, a i kolejne zamówienie na tapecie... Ech... 






14 komentarzy :

  1. Ciesze sie, ze udalo Ci sie podgonic! 3 ptaszorki, to juz prawie polowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę więcej czasu na wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ptaszorki :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci Kasiu, abyś mimo wszystko znalazła czas na to co kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ptaszory Ci się zalęgły:)). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę jak szybko Ci poszło :-) Połowa "prawie" za Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne ptaszki. Życzę Tobiej więcej czasu na xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Żywa tęcza! Lidka

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko poszło, to już prawie połowa :) Oby reszta była taka cudna jak te ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O widze , że i ty Kasiu dołączyłąś do wyszywających ptaszorki, ja wyszywam piątego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te ptaszynki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka