Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

106. Kartka z różą

Ostatnio na szybko właściwie w ciągu paru godzin zrobiłam kartkę na urodziny.  Ponieważ już dotarła do adresatki to mogę ją pokazać. Bardzo mi się podoba ta róża wiec postanowiłam wykorzystać ją jeszcze w innej wersji, ale to Wam pokażę przy innej okazji, jak zrealizuję projekt. 


15 komentarzy :

  1. Śliczna! Chyba się domyślam ...,więcej czerwonego będzie ;) Ooo! pisząc wpadłam na kolejną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta róża - kocham róże i czerwony kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie wzory, które się szybko wyszywa :) Cudowna karteczka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu super karteczka! B. mi sie podoba, ze na dodatek mozna ja szybko wyszyc!

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża prześliczna, też uwielbiam takie wzory

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalenie elegancka wyszła Ci ta karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna :D Idealna w sytuacjach nagłych "na wczoraj" ;)
    Można o wzorek poprosić?

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna :D Idealna w sytuacjach nagłych "na wczoraj" ;)
    Można o wzorek poprosić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, rewelacja! Jak mnie się ten wzór podoba!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądają te karteczki z hafcikiem pośrodku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna różyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się ta karteczka prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie dziękuję !!
    mój mail; nimidaris@interia.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudna ! Ja tez mam już na nią pomysła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka