Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

94. Kolejne wyróżnienie

Fajnie rozpoczął się maj w moim blogowym świecie - najpierw wyróżnienie od Nati a teraz drugie od Zadzierganej Owieczki. 


Bardzo ale to bardzo Ci Owieczko dziękuję, tym bardziej, że wiem, że jesteś moją wierną czytelniczką. 

Zadziergana Owieczka  zrezygnowała z pytań, ale ja do nich wrócę.

Tak więc moje pytania dla nominowanych (I przy okazji moje odpowiedzi):

1. Jeśli nie krzyżyki to co? - To by mnie w blogosferze nie było, bo krzyżyki to moja miłość
2. Ulubiony motyw w robótkach? - Kwiaty wszelkiego rodzaju
3. Kawa czy herbata? - Kawa. Dzień bez kawy dniem straconym...
4. Najważniejsze zdanie w Twoim życiu? - To, co robimy dla innych jest tym, co warto robić
5. Praca, z której jesteś dumna?  - Martwa natura z różami i Matka Boska Częstochowska - największe do tej pory.


A nominuję do tego wyróżnienia 5 blogów, bo 5 pytań:

  1. Poplątana
  2. Sajowe hafciarstwo 
  3. Laboratorium Handmade Agnieszki
  4. Świat Promyka haftem malowany
  5. Iventi Atelier


11 komentarzy :

  1. Lubię Ci Kasiu kibicować i podziwiać to co robisz. Pozdrawiam cieplutko z nad drożdżówki:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję kolejnego wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kasiu i jednocześnie serdecznie dziękuję za to wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyróżnienia i dziękuje za nominację;) Niebawem wywiąże się z obowiązku i odpowiem na Twoje pytania.
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci Kasiu kolejnego wyróżnienia, to naprawdę bardzo miłe.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia w pełni na nie zasłużyłaś :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga mam dla Ciebie motylki tylko e-maila nie mogę znaleźć napisz proszę do mnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Gratuluję wyróżnienia :) W pełni zasłużone.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka