Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

121. Aniołek

Dziś pokażę Wam aniołka. Jest to prototyp aniołków, które wspólnie z kilkoma zakręconymi hafciarskimi wiedźmami (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi) będziemy robić w naszej akcji charytatywnej, o której jeszcze Wam na pewno napiszę, jak tylko sfinalizujemy całość.
Co do prototypu to kosztował mnie sporo stresu, nie tyle samo wyhaftowanie bo jest bardzo prosty raptem pięć kolorów, co wybór wzoru. Okazuje się, że wzorów aniołów cale mnóstwo, ale jak się szuka konkretnego rozmiaru, który by się zmieścił w ramkę 10 na 15 cm to już gorzej. Ograniczeniem była też kanwa - 14 ct, bo na niej wyszywa większość dziewczyn i trudność - nie mógł być za bardzo skomplikowany, bo tych aniołów musi być całkiem sporo...
No i ostatecznie anioły będą takie, tylko w różnokolorowych sukienkach..Tutaj ma tylko nałożone passpartu, ale gotowe będą miały drewniane ramki.


Przy okazji zapraszam na bloga mojej facebookowej koleżanki Agnieszki, która dopiero raczkuje w blogowym świecie.



13 komentarzy :

  1. Ooo ja mam takiego samego :D
    Tylko sukieneczka w malinowej czerwieni :)
    ta seria jest super - są proste ale efektowne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny aniołek, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy :) Ciekawe co to za akcja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak :)
    Też jestem ciekawa co to za akcja.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny!:) Napisz coś więcej o akcji:). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny aniołek :-) zdradź co ma wspomóc?

    OdpowiedzUsuń
  7. te aniołki będą prezentami dla dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  8. mój jeszcze w pudle w postaci pojedynczych nitek... zacznę już w nowym Domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też nie zaczęte.. ten jest prototypem, który wykorzystam na inną okazję

      Usuń
  9. ci co robia wiedza co za akcja :))))) a reszta swiata dowie sie na koncu wiedzmo moja kochana cihco szaaaaaaaaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka