Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

149. Rocznicowy konkurs

Miał być na 150 post na blogu, ale życie zweryfikowało moje plany - sierotka nie zrobiłam zdjęcia pewnej pracy i nie mogłam o niej nic napisać. Tak więc ogłaszam przy okazji 149 postu, co i tak jest dla mnie zaskoczeniem, bo nie spodziewałam się, że aż tyle stworzę w ciągu niecałego roku. 
Ale nie o tym miało być. 
Wkrótce - za niecały miesiąc - mój blog będzie obchodził swoje pierwsze urodziny, Na podsumowania przyjdzie pora a tymczasem ogłaszam rocznicowy konkurs.

Oto jego zasady:
1. Trzeba pozostawić pod tym postem chęć wzięcia udziału, żebym wiedziała kogo i gdzie w Internecie szukać.
2. Na pasku bocznym bloga lub w oddzielnym poście należy wstawić podlinkowany banerek (znajduje się na końcu  tego postu)
3. Trzeba odpowiedzieć na 10 pytań dotyczących mojego krzyżykowego szaleństwa, a odpowiedzi wysłać na emalia caath79@gmail.com

Oto pytania:
  1. Kiedy napisałam pierwszy post na „Krzyżykowym szaleństwie”?
  2. Na jakiej kanwie jakiego rozmiaru najchętniej wyszywam?
  3. Gdzie miała miejsce moja pierwsza wystawa?
  4. Jakie hafciarskie marzenie udało mi się w ciągu ostatniego roku zrealizować?
  5. Jak nazywają się zabawy salowe przeze mnie zorganizowane w tym roku? (podpowiadam – zorganizowałam trzy).
  6. O jakim wzorze do wyhaftowania marzyłam i który otrzymałam w tym roku od przesympatycznej Teresy?
  7. W jakim konkursie zorganizowanym przez Coricamo wygrałam jedną z głównych nagród?
  8. Od jakiego haftu/wzoru zaczęła się moja przygoda z krzyżykami?
  9. Kto wygrał w moim pierwszym candy?
  10. Jaki obraz firmy HAED zaczęłam w tym roku wyszywać?
Uważni czytelnicy bloga na pewno sobie poradzą a inni odnajdą odpowiedzi na blogu. 
Na odpowiedzi czekam do 15 października a 16 października ogłoszę zwycięzcę, który otrzyma nagrodę niespodziankę. Co to będzie nie powiem, ale na pewno coś hafciarskiego :) 

Oto banerek:


Zapraszam do zabawy :)

Ps. Zostały dwa dni głosowania w konkursie Coricamo. Jeśli macie ochotę zagłosować na mój blog to link do konkursu znajduje się na pasku bocznym bloga.

20 komentarzy :

  1. ciekawy konkurs choć nie na wszystkie pytania mogę odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku :) Super konkursik moje odpowiedzi już polecieły na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkursik :) Powodzenia dla uczestniczek! :) Ja czytam "Cię" od niedawna więc wiedza moja marna...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy powstania blogu! Fajny konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluje pierwszej rocznicy i życzę wielu kolejnych :) chociaż do właściwej rocznicy został niecały miesiąc to myślę że życzenia zawsze są miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, gratuluję roczku, chętnie bym wzięła udział w Twym konkursie, ale przeraziły mnie pytania, więc odstąpię miejsce innym :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych równie owocnych.
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, banerek już wisi w pasku bocznym.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zarzuciłaś pytania, i być może słusznie, ja odpadam, bo znam odpowiedź na jedną trzecia jednego pytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O matulu 10 pytań :)
    Dobrze, że wszystkie odpowiedzi można na blogu odnaleźć :)
    Poszperamy, poczytamy i wygramy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytanie wszystkich postów i napisanie odpowiedzi zajęło mi godzinę i 15 minut :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy! Fajny konkurs, bardzo pomysłowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roczku! Towarzyszę Ci od niedawna, ale pytania mnie zaciekawiły, więc się pokusiłam i właśnie przeczytałam blog od początku. Warto było! Piękne prace tworzysz Kasieńko! Wybacz za "milion" komentarzy, oczywiście nie musisz na nie odpowiadać, chwilami nie mogłam się powstrzymać (piękne róże, cudna pamiątka ślubna itd). Oczywiście zapisuję się z miłą chęcią do Twojej zabawy. Banerek znajdziesz na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com a odpowiedzi na @. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak potwory zasną i ja spróbuje swoich sił ;) a teraz: GRTULACJE :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochna wiedzmo to ja tez sie skusze :) ale jak zawsze banerek wyladowal w zlym miejscu na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja juz odpowiedzi mam oprócz 1 po weekendzie zmierze sie z tym pytaniem i przeslę na mejla i wstawię banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Bardzo wiele osiągnęłaś w ciągu jednego roku, życzę Ci wielu tak owocnych lat:). Odpowiedzi na pytania wysłałam, mam nadzieję, że poprawne:), banerek już wisi. Pozdrawiam wieczorową porą. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani Kasiu i ja próbuję:) Zagladam do pani od niedawna i postanowiłam przejrzec całego bloga i trafiłam własnie tu:) Także jestem na bieżąco i mam nadzieję, że udzielę dobrych odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aha a banerek tutaj: http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Także spróbuję czy mam rację, już wysyłam maila z odpowiedziami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka