Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

153. Breloczek

I znowu pokazuję Wam coś, co zrobiłam pierwszy raz w życiu. Tym razem to breloczek, który powstał dla przemiłej Agnieszki.
Nie ukrywam znaleźć wzorek, który na kanwie 18 ct wszedłby w takie maleństwo nie było łatwo, ale tak się zawzięłam, że nie było mocnych. Pewnie fajniej wyglądałoby na kanwie 20 ct, na której nawet postawiłam pierwsze krzyżyki, ale ich koślawość i dziury po igle, nawet najcieńszej w moim zestawie sprawiły, ze rzuciłam to w kąt.
Breloczek powstał w oprawie zakupionej w Coricamo - nie ukrywam podoba mi się ich oferta ramek do breloczków, podkładek i magnesów na lodówkę (nota bene, jak się zebrałam do składania zamówienia tych ostatnich już nie było...). 

Pewnie jeszcze nie jeden raz coś podobnego popełnię, a może jakiś breloczek będzie dodatkiem do nagrody w moim konkursie rocznicowym, o którym Wam przypominam. Do dziś dostałam niewiele odpowiedzi... hmm chyba za wysoko postawiłam poprzeczkę... A może zwyczajnie wielu się nie chce szukać odpowiedzi...

Oto hafcik i gotowy breloczek


19 komentarzy :

  1. Ale cudowny breloczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy.Super dałaś sobie radę z tym maleństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drobiazg pełen wdzięku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczek cudowny :)
    Na pewno się nie chce - w końcu przeczytanie całego bloga trwa ponad godzinę :P Ale dzięki temu mam większe szanse na wygraną :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Anie w każdym słowie... Moje szanse też rosną ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny breloczek :)
    A wzory takie maleńkie rzeczywiście trudno znaleźć.
    Pozdrawiam serdecznie i też mam nadzieję na wygraną :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny breloczek, eż się nad nimi zastanawiam, ale to raczej nie w tym roku.. Co do konkursu to nie chodzi o to, że nie mogłabym znaleźć odpowiedzi na pytania, bo pewnie że bym mogła, ale uważam, że to byłoby nie fair wobec osób które spędziły na Twoim blogu więcej czasu i na jakieś pytania znaja odpowiedzi z pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ma do tego ilość czasu spędzona na blogu - jestem nowa w porównaniu z innymi blogerkami i niektórzy dopiero mnie odkrywają... więc Kobieto do dzieła :)

      Usuń
  7. śliczny breloczek, a co do konkursu, to w moim przypadku bardzo się chce, ale nie mam czasu na poczytanie wszystkich Twoich postów, a nie byłam u Ciebie od początku, więc miałabym sporo do poczytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny breloczek :) brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny breloczek :) również podoba mi się nowa oferta coricamo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój breloczek :) W rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy -dziękuję Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny, wspaniały pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, ślicznie ci wyszedł Kasiu, sama chce takich kilka zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Kasiu ja tez w ostatnim zamówieniu w Coricamo nabyłam dwa breloczki i dwie podstawki:) jeszcze czekaja na odpowiedni hafcik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka