Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

160. Sal bożonarodzeniowy 2014 - odsłona 1

Dokładnie 1 października rozpoczął się mój kolejny sal. I jestem w szoku bo zainteresowanie choinką AAN jest olbrzymie, z czego się bardzo cieszę. Mam tylko nadzieję, że zapał nie okaże się słomiany i choinki powstaną. Jako organizatorka nie mogłam zostać w tyle, aczkolwiek niektórych dziewczyn nie dogonię, i wczoraj uszykowałam kanwę i zaczęłam wyszywanie. Stwierdziłam, że jak choinka to musi być zielona, ozdobiona kolorowymi dodatkami. Wybrałam więc dla mnie najbardziej bożonarodzeniową zieleń Ariadny - 1688 i po pierwszym dniu mam już całkiem sporo.





16 komentarzy :

  1. Swoją również planuję zieloną, ale jeszcze zastanawiam się nad dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli choineczka będzie w zieleni, jak u mnie. Aż jestem ciekawa jak to się będzie prezentować i o jakich kolorach dodatków pomyślalaś. No i podziwiam, że tyle już krzyżyków, pomimo innych prac, między innymi salów :) Coś mi się zdaje, że choinki powstaną raz dwa i tuż przed Świętami będziemy oglądali ich wysyp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja nie będę zbyt oryginalna i powiem tak: Sal idzie w ekspresowym tempie, wydawać się mogło, że trudny i dużo tego, ale widzę Kasiu, że u Ciebie już sporo choineczki widać, kolorki też nie te proponowane przez twórczynię wzorku, a może ja źle odczytałam symbole. Tak więc moja nie będzie zielona, na przekór wszystkiemu, ale o tym to już u mnie poczytasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje Twoja choinka Kasiu :))
    Gdybym ją haftowała to też byłaby zielona a nie czerwona jak sugeruje projektantka - choć czerwony to mój ulubiony kolor.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne postępy! Aż zazdroszczę!
    Ja planuję białą na bordowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że dziewczyny się ostro do pracy wzięły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja też jest zielona... ale pokażę ją jutro :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem sporo już masz.Muszę się zabrać za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Też bym chciała ją haftować... może jeszcze się zdecyduję...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, będzie piękna choineczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada sie sliczna ta Twoja choinka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Choinka śliczna i Twój haft świetnie się zapowiada :) Ale ja już się nie odważę chyba wziąć udziału w następnym Sal-u, bo z żadnym się nie wyrabiam, że aż wstyd...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, widzę, że nasze choinki będą podobne - moja też zielona i też z kolorowymi dodatkami :) Ale na razie o niej tylko myślę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, świetnie idzie... zapowiada się cudowna choinka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że prace idą pełną parą a ja dopiero nici zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka