Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

163. Pierwszy rok blogowania

Nawet się nie obejrzałam a mamy 10 października. Równo rok temu napisałam pierwszego posta na krzyżykowym szaleństwie.  Nie zdawałam sobie sprawy, że blogowanie tak bardzo mnie wciągnie i uda mi się wytrwać w pomyśle prowadzenia bloga. No i że w ogóle ktoś będzie chciał go czytać. Jednak udało się i dziś obchodzę swoje pierwsze urodziny w blogosferze. 
Przez ten rok wiele się nauczyłam - także a może przede wszystkim dzięki Wam. Nawiązałam również wiele blogowych znajomości, za które jestem wdzięczna.
Dziękuję, że odwiedzacie mojego bloga, że komentujecie, że bierzecie udział w moich zabawach. To także dzięki Wam - kochani czytelnicy ten blog jest taki, jaki jest - wiedząc, że ktoś przeczyta kolejnego posta, skomentuje, chce się pisać i publikować kolejne posty. 
Mam nadzieję, że będziecie nadal tak chętnie, jak do tej pory do mnie zaglądać (ponad 50 tysięcy wyświetleń w ciągu roku mówi samo za siebie) a ja obiecuję, że zrobię wszystko, abyście się dobrze u mnie czuli. 



24 komentarze :

  1. Kasiu powodzenia w kolejnych latach blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu. Bardzo lubię tu zaglądać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i kolejnych lat w sieci... oczywiście z igiełką lub innymi skarbami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam i życzę kolejnych pięknych lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Kolejnych owocnych lat robótkowania i blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu lat w blogosferze

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych tak miłych i owocnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy! Życzę wielu następnych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku, aby następne były równie owocne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga:) Zagladam i będe zagladać:) U Pani jest zawsze na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Życzę wielu kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak to mija... ale gratulacje i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i wszystkiego najlepszego na następne lata blogowania....

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu - sto lat, sto lat, gratuluję roczku i życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania. Trzymaj tak dalej :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwania i życzę kolejnych takich rocznic

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Kasiu Twój blog, bo ciągle się coś na nim dzieje. Fajnie piszesz, a poza tym umiesz zachować proporcje tekstu i zdjęć - nie przesadzasz ani z jednym, ani z drugim. Dlatego wiadomości są przyjemne w czytaniu (i oglądaniu). Poza tym zawsze pozostawiają lekki niedosyt, jak się kończy czytać post, chciałoby się więcej i czeka się na kolejny. Myślę, że to rzadka umiejętność. Życzę Ci, żeby blogowanie zawsze sprawialo Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje tego pierwszego roczku! Oby tak dalej 100 lat i jeszcze dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka