Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

166. Urodzinowy misiek

U mnie tak to już jest, że wiele hafcików wyskakuje na ostatnią chwilę i nagle. Tak było i ostatnio. Koleżanka w czwartek rzuciła hasło - a może byś mi wyhaftowała jakiegoś miśka na 18 urodziny. No może bym i wyhaftowała, gdybym wiedziała jakiego. Ale od czego jest niezawodny internet. Przekopałam kilkanaście stron i znalazłam sympatycznego misiaka z różą, który wydał mi się idealny na urodzinowy obrazek dla młodej kobietki wkraczającej w dorosłe życie. Kolory dobrałam sama - rzadko to robię, bo jakoś boję się efektu końcowego takich eksperymentów, ale tutaj chyba wyszło ok. 
Proszę Państwa oto miś: 


 

21 komentarzy :

  1. Jak zwykle bomba :) Solenizantce z pewnością będzie bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jak ja Cię podziwiam za pomysły. A misiu jest kochany i Twoje tempo w haftowaniu oj turbo igła

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne, że super wyszło, uroczy, podziwiam, mnogo u Ciebie Kasiu tych hafcików, co nie zajrzę już coś nowego, a zaglądam ... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Istne szaleństwo, misio uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowy misio, solenizantka pewnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, piękny misiaczek, słodki "przytulaczek". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny hafcik na 18 urodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki kochany słodziak. 18 lat, kiedy to było...

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiek bardzo fajny, a smaczku dodaje róża :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzorek bardzo trafnie dobrany, zresztą kolorki także :) Jak widać nie taki diabeł straszny z tym dobieraniem :)
    A tak przy okazji wszystkiego dobrego z okazji ważnego święta szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misio bardzo sympatyczny ;zapewne ucieszy osiemnastolatkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka