Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

167. Jezus w koronie cierniowej

Ten obraz to mój wielki wyrzut sumienia. Powstał dla znajomego, któremu obiecałam go wieki temu. I nawet od razu zaczęłam, a potem coś skutecznie mnie od niego odciągało. Teraz wreszcie jest skończony i mogę go pokazać. 








14 komentarzy :

  1. Piękny! Dobrze, że skończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba:) Dlatego też wzór już mam, mulinkę mam i jak skończę córci słonia wyszywam go dla siostry:) A póżniej na pewno jeszcze raz:) Dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Kasiu wyszyłaś.Jeden kolor,ale wcale nie jest taki łatwy. Znajomy na pewno bardzo się ucieszy :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, skoro wieki temu obiecałaś, to dobrze że wreszcie stanęłaś na wysokości zadania i dokończyłaś. Mam gdzieś ten wzór w gazetce i chyba go wyszywałam, ale bez tych konturowych nitek, muszę sprawdzić gdzie go zachomikowałam, a może zmienił już właściciela. Po prostu nie wiem, skleroza mnie dopada. Twoje wydanie w hafcie jest piękne, wiem co mówię. Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana znajomy na pewno będzie zdania że warto było czekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten obraz. Też mam w planach. Kolega będzie zachwycony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ostatnio o tym wzorze myślałam, jako o prezencie imieninowym dla mojej sąsiadki Barbary. I chyba wyszyję :)
    Twój jest śliczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny motyw choć klimat już bardziej się zbiera na mikołajowy. Najważniejsze jednak, że skończony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft!Znajomy się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś widziałam podobny haft, ale bez backstichy. Tamten był ładny, ale Twój, z backstichami jest wspaniały!
    Znajomy będzie zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że skończyłaś haft. Jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami obiecuje się wiele rzeczy i trudno dotrzymać obietnic. Gratulacje, że się udało.
    Pięknie wykonana robota.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka