Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

172. Magnesy i kolejne upominki

Oprócz konkursu rocznicowego ogłosiłam na moim blogu łapanie licznika i jak zapewne wiecie trzy dziewczyny złapały ustaloną liczbę. Postanowiłam nikogo nie wyróżniać - no bo jak - i dla każdej z nich przygotowałam upominek.Ponieważ wiem, że bezpiecznie doleciały do adresatek, choć jedna miała troszkę kilometrów do pokonania mogę się Wam pokazać, co dziewczyny otrzymały.
Powstały więc magnesy na lodówkę z inicjałami dziewczyn, karteczki z gratulacjami, do których dorzuciłam mulinki i herbatkę. 







 

15 komentarzy :

  1. Jeszcze raz bardzo dziękuję za upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki niby proste a eleganckie, magnesiki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty i bardzo praktyczne.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny z pewnością szczęśliwe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenciki, podziwiam te Twoje karteczki, niby takie drobne i skromne, ale mają w sobie to coś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłe upominki!Gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne upominki gratuluję dziewczynom ! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka