Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

178. Liebster Blog Award

Ania prowadząca bloga Przystanek Kłodzko, nota bene jednego z moich ulubionych, zaprosiła mnie do zabawy przyznając wyróżnienie Liebster Blog Award. Zabawa ta polega na tym, że nominowana osoba odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą, a następnie nominuje kolejnych 11 osób zadając im swoje pytania. Trzeba oczywiście poinformować nominowanych o wyróżnieniu. No i nie można nominować bloga, od którego się wyróżnienie otrzymało.

Wyróżnienie opatrzone jest pięknym banerkiem:


Ani za wyróżnienie bardzo dziękuję i zabieram się za odpowiadanie na pytania przez nią zadane.

1. Dlaczego blogujesz?
Blog miał być takim moim archiwum prac krzyżykowych. Szybko okazało się, że  stał się takim moim miejscem w przestworzach Internetu, w którym poznałam wiele interesujących osób.
2. Którą porę roku kochasz najbardziej?
Hmmm... trudne pytanie, bo z jednej strony kocham złotą polską jesień, kiedy spadające z drzew liście szeleszczą pod nogami a słońce pięknie świeci a z drugiej kocham wiosnę, kiedy wszystko zaczyna się zielenić a drzewa owocowe kwitną..
3. Gdybyś mógł spędzić rok tak, jak od dawna marzysz, byłby to rok...
Spędzony z kanwą w ręku... Może wtedy skończyłabym haeda :)
4. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Zapach pomarańczy w okolicach Bożego Narodzenia - do dziś pomarańcze i mandarynki kojarzą mi się ze świętami :) 
5. Hobby to dla Ciebie...
Tak, jak w nagłówku mojego bloga - okruch szczęścia pozwalający oderwać się na chwilę od zwykłej szarej codzienności. 
6. Jak najchętniej wypoczywasz?
Jak może odpoczywać zapalona hafciarka z hafciarskim ADHD - tylko z robótką w ręku :) 
7. Mieszkanie w bloku czy dom z ogrodem?
Dom z ogrodem
8. Idealny wystrój wnętrza to...
Przytulne, ciepłe z miękką kanapą i kominkiem...
9. Najlepszy przepis na długie jesienne wieczory?
Dobry film, lampka wina i krzyżyki :)
10. Gdybyś chciał zmienić swoje imię, brzmiałoby ono...
Nie zamieniłabym mojego imienia na żadne inne - uwielbiam je i wiem, że do mnie pasuje 
11. O co chciałbyś zapytać mnie? :)
Skąd pasja do wiatraków? 
Ufff odpowiedziałam. Teraz pora na moje nominacje:
1. Ania z bloga Moje życie pasją usiane
2. Jaglana z bloga Oj, jaka niezdolna jestem
3. Elunia z bloga Papier i nitki
4. Iventi z bloga Iventi Atelier
5. Hania z bloga Niteczki Hanulka
6.Kasia z bloga Życie nitką malowane
7.Małgosia z bloga Magiczny świat krzyżyków
8.Sylwia z bloga Ruda Mama i jej pasje
10.Viola z bloga Pasje Violi
11. Wioleta z bloga Życie igłą malowane
No i pora na moje pytania: 
1. Do jakiego filmu najchętniej wracasz?
2. Bez czego nie wyobrażasz sobie początku dnia?
3. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na urlop?
4. Najważniejsze zdanie w twoim życiu. 
5. Bez czego czujesz się "nieubrana"?
6. Wymarzona rozmowa. Z kim?
7. Jeśli masz napić się alkoholu, co wybierasz?
8.Twój największy życiowy sukces to…
9.Co zabrałabyś z sobą na bezludną wyspę?
10. Kawa czy herbata?
11.Jaki kolor najlepiej oddaje Twój charakter?


14 komentarzy :

  1. Kasiu:) Niezmiernie mi miło:) bardzo dziekuję za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Kasiu za wyróżnienie, w weekendzik powstanie pościk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu dzięki, gdzieś już ktoś mnie wyróżnił i zaprosił do zabawy, albo tej samej albo podobnej, nie skorzystałam, może w wolne dni zajmę się tym, bo jak Ty nominujesz to jak odmówić przyjęcia wyróżnienia, oj tylko kogo ja nominuję...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie dziękuję :) Ależ jesteśmy podobne - nie tylko zawodowo ;)

    Dlaczego wiatraki?
    Nie wiem... mają w sobie jakąś magiczną moc. W dzieciństwie chodziliśmy na spacery do starego wiatraka w polu (na wakacjach w Wielkopolsce) - już wtedy mi się podobał - był bardzo zniszczony i tajemniczy... później odkryłam wiatraki na nowo... tropię je tam, gdzie jestem i jeżdżę ta, gdzie są one :)
    Polecam: http://poema.pl/publikacja/84715-wiatraki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, bardzo dziękuję za wyróżnienie i oczywiście Tobie gratuluję wyróżnienia. Zasługujesz na nie :)
    Postaram się wywiązać z zadania po święcie, bo teraz jestem "na wyjeździe" i mam utrudniony dostęp do internetu.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka