Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

185. Nagroda za złapany licznik

Oj w te klocki jestem dobra, bo w tym roku już drugi raz udało mi się wygrać nagrodę w zabawie w łapanie licznika. Tym razem na blogu Haft i Patchwork, gdzie polowałyśmy na imponującą liczbę wyświetleń 99 999. Dziś odebrałam paczuszkę z nagrodą. Były w niej same cuda - bombka temari, piękna zawieszka świąteczna i parę drobiazgów, które z pewnością wykorzystam do wykonania ozdób świątecznych. Bardzo dziękuję autorce bloga za przesyłkę. 







16 komentarzy :

  1. Nie lubię łapania liczników :P Ale prezencik dostałaś śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się nigdy nie udaje złapać licznika :(
    A prezent dostałaś śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, że prezent Ci się spodobał. Musiałam przygotować dwie paczuszki, więc tylko drobiazgi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, gratuluję Ci wygranej, fajne prezenciki dostałaś :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prezent :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Taką bombeczkę to ja bym chciała pomacać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :) Nagroda bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent. Gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie bardzo wiem jak łapać licznik, ale prezenty dostałaś śliczne...zwłaszcza ta zawieszka przypadła mi do serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej i licznikowego szczęścia..mi się nigdy nie udało nic złapać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszczęściło Ci się,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka