Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

186. Kartka z makiem

Dziś przychodzę do Was z kolejną karteczką. Oprawiłam bowiem kolejny haft, który jakiś cudem odnalazłam w pudełku z małymi kawałkami kanwy zostawionymi do wykorzystania na małe wzory. Ponownie wykorzystałam moją już sprawdzoną technikę oprawiania kartek z użyciem dziurkaczy brzegowych. Oj przydałyby się jakieś nowe... Chyba napiszę list do Świętego Mikołaja :) 






18 komentarzy :

  1. Śliczne maki, też je lubię robić... quillingiem. Mikołaj spełnia marzenia, więc pewnie nowy dziurkacz będzie na gwiazdkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taką kartkę okazja się zawsze znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały maczek, a jaka śliczna kartka powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka. Czy mogę odgapic sposób na dziurkacz???

    OdpowiedzUsuń
  5. Bądz grzeczna , a Mikołaj ci przyniesie karteczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna. Jeśli Mikołaj nie zdąży to możesz jeszcze zmotywować Gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka :) I ładnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Z tym Mikołajem to bardzo dobry pomysł...będziesz miała większe pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna ta kartka, jestem zauroczona permanentnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śLICZNY MACZEK:) Ja tez rozgladam sie za fajnymi dziurkaczami:) Dodają karteczce uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) Zaprosiłam Cię do zabawy Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę to na moim blogu znajdziesz więcej informacji.
    Pozdrawiam, Iwii
    iwiiznadstawu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka