Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

206. Hafciarskie podsumowanie roku

Rok się powoli kończy. Jaki był? Dla każdego na pewno inny. Dla mnie był to bogaty rok, zarówno pod względem zawodowym (zdobyłam upragniony stopień nauczyciela dyplomowanego), jak i hafciarskim. Dzięki blogowi i grupom hafciarskim na fb poznałam wiele fantastycznych osób i rozwinęłam swoje umiejętności. Spełniłam tez kilka hafciarskich marzeń - posiadanie specjalnych nożyczek i całej palety muliny ariadna.
Wiele działo się w kwestii robótek. Ale po kolei, żeby o niczym nie zapomnieć.


Zorganizowałam aż cztery sale i każdy ukończyłam:
1. Pierwszy był sal z kocim kalendarzem. 
  


2. Z okazji Wielkanocy wystartowałam z salem wielkanocnym, w którym wyszywałyśmy jaja projektu Elisy Tortnessi.





3. Potem skusił mnie księżyc Aleksandry Adelaide



4. Z okazji Bożego Narodzenia wyszywałyśmy choinkę tej samej projektantki


Oprócz tego uczestniczyłam w innych salach:
1. Sal nieodliczający u Zimnej



2. Sal kubeczkowy





3. Sal koktajlowy 


4. Tajemniczy sal u Kasi



Są jeszcze inne, która albo trwają, albo się nie wyrobiłam w terminie ale o nich w poście o planach na nowy rok. 

Oprócz tego powstało całe mnóstwo karteczek. Nawet ich nie będę liczyć, bo pewnie bym się pogubiła. 
 






Nie zabrakło haftów okolicznościowych:

Ślubnych i jubileuszowych

 Komunijnych


Metryczek z okazji narodzin i chrztów


Powstało też kilka obrazków z kwiatami:








Urodzinowych  i dziecięcych

 






I religijnych





Zakładki, magnesy i breloczki




No i Rokosowo - mój pierwszy w pełni autorski haft, bo sama stworzyłam wzór na podstawie zdjęcia.



Oprócz tego zorganizowałam na blogu dwa konkursy - pierwszy na wiosnę i drugi z okazji rocznicy blogowania a także wprowadziłam łapanie licznika.

Ufff ale się nazbierało. Wszystkim, którzy dotrwali do końca gratuluję. I dziękuję za częste wizyty, komentarze i dobre słowa.
Ps. Wpadnę jeszcze z życzeniami.



25 komentarzy :

  1. Kasiu a ja sie zastanawiałam, kiedy bedzie jakis nowy post:) A tu taaakie podsumowanie:) Stworzyłas w tym roku naprawdę ogromna ilosc haftów, pieknych haftów:) Jestes moim guru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale owocny miałaś rok Kasiu! Podziwiam i chylę czoła. Oby kolejny był równie udany jak miniony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, podziwiam. Taka ilość prac - wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, fantastyczny rok! Moje podsumowanie jutro, a pojutrze - plany... jesteś inspiracją dla niektórych z nich :) Sama pewnie poznasz, o które chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. płodna jesteś że hoho :) pozazdrościć:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!!! To się u Ciebie działo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!! Sporo stworzyłaś ;) Kartek całe mnóstwo jak widzę i każda piękna ;)
    A i dyplomu Gratuluję ;) i Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko i córko!!! ale że w tylko w jednym roku? Mistrzyni

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowity miałaś rok:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja sie cieszę że trafiłam na twojego bloga i mogę podziwiać piękne prace, zwłaszcza kartki, ktorymi mam w zamiarze zająć sie w tym roku, zyczę ci Nowego Roku bardzo dobrego pod kazdym względem

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowity roczek za Tobą :)

    Gratuluję zwłaszcza ukończenia tylu zabaw SALowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracowity był rok :) Gratuluję osiągnięcia tak wielu rzeczy i życze żeby przyszły roczek był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję takiej pięknej kolekcji prac. Jestem pod wrażeniem że aż tyle udało Ci się stworzyć projektów w ciągu jednego roku. Ja chciałam dołączyć do salu kwiatowego jaki zaproponowałaś ale odpuściłam sobie bo czasowo nie dałabym chyba rady. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu - tylko pozazdrościć takiej kolekcji pięknych prac. Życzę , by Nowy rok był tak samo obfity w hafciarskie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe podsumowanie i jaki ogrom krzyżyków wykonałaś w tym roku, życzę tyle samo lub więcej w przyszłym...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow nawet nie przypuszczałam, że aż tyle prac wykonałaś - gratuluję :)
    Życzę Ci aby Nowy Rok był równie udany :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedno jest pewne chciałabym umieć wyszywać w takim tempie jak Ty to robisz. Impomnująca kolekcja, która mi zajełaby z pieć lat.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście bogaty rok! Szczególnie podziwiam Cię Kasiu za niezliczone karteczki. Wszystkie są śliczne i sprawiają radość, bo stanowią dowód Twojej pamięci o obdarowanych :) Za zaś Rokosowo nominuję Cię do hafciarskiego Nobla!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny,owocny hafciarsko rok!Imponująca ilość kartek!Mistrzowskie Rokosowo - ach ta sepia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie podsumowanie wygląda wspaniale, to był pracowity rok:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no, rok bardzo owocny. Życzę podobnego,a nawet większego dorobku w roku następnym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mistrzyni! Stóp Twoich niegodnam całować! :) Serio! Jakże blado wypadłam na takim tle... Piękny, owocny dziergaczo rok! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już gdzieś pisałam Ci kiedyś, ze jesteś niesamowicie pracowitą dziewczynką :) Ilość Sali i innych haftów dosłownie mnie powali i zazdrośnika mi włącza :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał kolekcja po prostu świetna! Ogrom pracy! Tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  25. O, te jajka będę robiła na tę Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka