Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

210. Cztery pory roku - nowy sal

Ponieważ pogoda za oknem dziś jakoś nie sprzyja haftowaniu - jest buro i ponuro i moje oczy kiepsko sobie radzą - postanowiłam nie trzymać Was dłużej w niepewności o ogłosić mój nowy sal. 
Zapraszam Was na: 

 zdjęcie stąd

Wyszywać będziemy obrazek: 




Warunki:
- zapisy pod tym postem z podaniem adresu email (do 10 stycznia), choć jak ktoś się obudzi po tym terminie to go miotłą ganiać nie będę
- terminy publikacji - chciałabym, aby obrazek danej pory roku był gotowy na jej astronomiczny początek (daty wzięłam z mojego kalendarza, choć wiem, ze czasami są jednodniowe przesunięcia):
      21 marca - wiosna
      21 czerwca - lato
      23 września - jesień 
      21 grudnia - zima 
oczywiście można chwalić się częściowymi postępami :)
- osoby, które najpóźniej do północy danego dnia opublikują gotowy obrazek (będę sprawdzać!!) wezmą udział w losowaniu drobnego upominku, podobnie na zakończenie przewiduję upominek, dla osoby, która ukończy salową zabawę.

Uwaga!
Ta zabawa jest tylko blogowa. Nie przewiduję utworzenia grupy na fb, ale osoby, które bloga nie mają mogą się ze mną bawić i przesyłać mi gotowe obrazki na pocztę.

44 komentarze :

  1. Kasia trudno to jest rzecz o , której w ciszy myślałam .... ja chcę....a bloga oj nie ganiaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,niestety,stety..., ale ja nie dołączę. ...Życzę wszystkim biorącym udzial w Salu miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie mam pojęcia jak ja to zrobię czasowo, ale też chcę :)
    tami_dj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra koło takiego cudeńka nie da się przejść obojętnie ;) Najwyżej spać przestanę ale się zapiszę :)
    judytazakrzewska86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Katarzyno Katarzyno.......
    malgorzata.rdest@wp.pl


    Tak. Tak. Zapisuje sie na SAL, bo obrazek jest piekny :) Kusicielka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz... bardzo mi się ten obrazek podoba... ech... mszę się zastanowić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dołączę choć mój blog pajęczyna obrosł. Mój e-mail zuzia_m@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrazek :) Ale potrenuję silną wolę, bo takto z niczym się nie wyrobię, ale na pewno z chęcią będę obserwować Wasze poczynania i trzymać za Was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kusisz ślicznym obrazkiem, ale nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, kusisz… ;) Kusisz i to bardzo skutecznie :) Jako że moje krzyżykowe alter ego ostatnio się obudziło, to bardzo chętnie przyłączę się do zabawy :) blog.kokardka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to jeden z obrazków kótre chciałabym mieć tylko... czasu na to wszystko brak... Jeśliby się udało to dołączylabym w drugiej części roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten zestaw zaczęty, jedna z prac do skończenia w tym roku :) Do zabawy się nie przyłączę, bo czasowo nie dam rady, ale kibicować będę i w swoim tempie robić swój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. braciszek407@wp.pl chętnie dołącze

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chce, chyba też nie będę spała, mój email to asia0407@poczta.fm, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie piękny obrazek, i bardzo miła praca przy nim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaraz zmienię postanowienia noworoczne po raz siódmy. Miałam się nie zapisywać za dużo. Na razie się nie zapiszę :> Na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko kochana, nie wiem co mam zrobić:) Kasiaaaaaaa!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję:) Myślałam, myślałam i nic poza tym, że trzeba sie zapisac nie wymysliłam:)

      Usuń
  18. Kasiu! haftować nie będę , ale chętnie bym spróbowała moją technika quillingową. Stworzyć taki obrazek "cztery pory roku", to dopiero jest wyzwanie. Życzę Ci moja kochana wspaniałego Roku 2015 ,zdrowia, szczęścia, niech się spełnią wszystkie marzenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu więc ja z przyjemnością sie zapisuję, ale banerek ciut później wieczorkiem :). e-mail: hafty.viola@gmail.com
    Do siego roczku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez bym chciała wyszyć ten obrazek jest śliczny. Jeśli mogę dołączyc do zabawy to to jest mój email: aga.por@wp.pl. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy pierwsza prośba doszła, poproszę o wzorek na jareniadar@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. No to szlag trafił moje postanowienia ;) Zapisuję się, gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia jesteś niemożliwa :)
    No i co ja mam teraz zrobić????? Oczywiście zapisać się:)
    izabela.singh@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No i wykrakałaś! Ten obrazek kusi mnie od wielu lat! I to będzie w takim razie mój jedyny tegoroczny SAL - przez obrazek i przez ogromną sympatię do Ciebie :)

    ak.anek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Kobieto kochana, przez ciebie moje postanowienie szlag trafił... Chyba zwolnię się z pracy, by nadążyć ze wszystkim....
    Jasne że się zapisuję!!!! Ale błagam, nie bij za spóźnienia!!!!
    ;) ;) ;)
    iskierka71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. udanej zabawy!
    obrazek nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęka mi opadła :) Kiedy Ty na to czas znajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety, patrzę realnie aż do bólu... nie dam rady. Za dużo pracy :-(

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany, ten obrazek jest na mojej liście do wyszycia!:))) I co teraz?:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana ja również z miłą chęcią się zapiszę:)
    Moja poczta: mevosa.mev@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusisz, oj kusisz ale ja twarda jestem i nie dam się - zbyt wiele mam zaplanowane na ten rok.
    Ale będę Wam kibicować :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią się zapiszę
    alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obrazek prześliczny, ale zbyt dobrze siebie znam i nie będę zawracać Ci głowy. Będę podziwiać prace innych hafciarek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym dołączyć :)
    joanna.trabala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznaję, że po raz kolejny nie mogę opszeć się wybranemu przez Ciebie wzorkowi. Mam wielką ochotę go wszyć.

    Pozdrawiam, Atramk.

    ambiwalencja@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też chciałabym dołączyć:) napisałaś że głowy nie urwiesz:) obrazek jest cudny:) agnieszka.suchy@onet.pl pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wzór zachęca, aby powrócić do haftu (oj dawno nie miałam igły w dłoniach, a do obrazka wzdycham już dłuższy czas) więc chciałabym dołączyć do zabawy
    waiwona@gazeta.pl
    pozdrawiam serdecznie :O)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym również wyższych to cudo. Czy mogę prosić o wzór? Email- mania70@poczta.onet.pl. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, czy ja też mogę dołączyć do SAL-a i wyhaftować to cudo. Mój maila kfcja75@gmail.com. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzień dobry, i ja chciałabym dołączyć do zabawy i wyszyć ten obrazek, choć nie wiem czy na 100% dam radę, gdyż może mi to utrudnić skutecznie dwójka moich dzieciulków. Spróbować zawsze można. Poproszę o wzór na adres imilenka@wp.pl. Do roboty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam,
    Chciałam zapytać czy wiosna znajduje się w prawym dolnym rogu? Ponieważ zaczęłam tak wyszywać, a po zaglądnięciu na jeden z blogów mam teraz wątpliwości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest w prawym dolnym rogu - na tym blogu jego autorka wyszywa ten wzór bez udziału w salu

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka