Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

239. Sal cztery pory roku - wiosna - odsłona 1

Pogoda za oknem wiosenna, zupełnie nie przypomina lutego sprzed kilku lat. Natchnięta tą obserwacją wczoraj wieczorem sięgnęłam po mój sal Cztery pory roku. Na razie przypomina bardziej plamę niż jakikolwiek obraz, ale wiem, że backstitche zrobią swoje. Oczywiście zaliczyłam prucie, bo zamiast półkrzyżyków machnęłam krzyżyki. Przy okazji zauważyłam, że wzór z symbolami nie do końca mi odpowiada i odszukałam w komputerze z kolorami. Przesłałam go od razu salowiczkom, chcąc ułatwić wyszywanie, ale jeśli któraś nie otrzymała to proszę o kontakt.




18 komentarzy :

  1. Super wychodzi, ja u siebie też zaraz zacznę to wyszywać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę wzór z symbolami - kolory mi przeszkadzają w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już kwiatki rozpoznaję, ładnie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to nic nie widać jak widać drogę oraz tulipany :) Ja wolę schematy z kolorami i symbolami w jednym. Same symbole zawsze mi się zlewają i nie mogę zawsze się zorientować gdzie jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. obrazeczek rośnie. Ja już go mam :) właśnie też miałam problem z schematem z znaczkami,bo są pewne niedogodności gdy krzyżyk i półkrzyżyk to ten sam znaczek,ale pomalowałam schemat i wyszłam z opresji obronna ręką.Miłego haftowania bo obrazek wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie śliczny obrazek, kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulipany już widać, a resztę zrobią backstitche :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze trochę i tulipany będziemy w ogródkach podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, turbo igła w natarciu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam dosłownie kilka krzyżyków i jakoś nie mogę ruszyć dalej....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak samo zaliczyłam prucie na samym początku, bo nie zorientowałam się, że są tam półkrzyżyki. Wyszukałam inny wzór i też lepiej się mi wyszywa. Teraz toczę wojnę z french knot'ami i przyznam, że strasznie ich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za drugi schemacik. Już mnie tak korci,żeby zacząć ten wzór ale jeszcze muszę trochę poczekać na przesyłkę z kraju ponieważ nie mam już w zapasach białej aidy ani lnu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jak dużo już widać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się piękny haft, to co jest, już jest fajne. Czekam na całość )
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie sie ten hafcik zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolałabym wzór z symbolami ale wiadomo, każdy ma inne upodobania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już tez pracuje nad wiosną i powoli dobiegam do końca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka