Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

244. Zakładki z kociakami

No i mam już gotowe kolejne zakładki. Tym razem z kociakami. Muszę przyznać, że wzór mnie urzekł od pierwszej chwili, gdy go odkryłam w internecie, więc pewnie jeszcze nie raz takie zakładki popełnię. 


18 komentarzy :

  1. Świetne :) Wszystkie wersje kolorystyczne mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, też mam w planach ten wzorek :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie skomponowane, ten papier też wiele daje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie i bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto przyznaj się, który dopalacz bierzesz? (Żarcik!) No w takim tempie powstają u Ciebie takie cuda, że musisz mieć czarodziejska różdżkę :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. Ostatnio też znalazłam ten wzorek gdzieś internecie. Bardzo mi się podoba, dodatkowo z tymi kolorkami. :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Koty to dranie :) ale zakładki przesympatyczne, chyba się zainspiruje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, idziesz jak burza, zakładki są super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne , super zakładki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Te koty są śliczne we wszystkich wersjach kolorystycznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie one piękne i kociaki i zakładeczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, nawet ja chociaż nie jestem fanką kotów skusiłam się na ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te kociaki:) Dwa kolory jaki piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka