Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

249. Kartki wielkanocne

I znowu zaczyna się kartkowa manufaktura. Oczywiście związana ze zbliżającymi się świętami. Właśnie powstały jednokolorowe kartki z symbolem Wielkanocy - barankiem z chorągiewką. Wykorzystałam kolor czerwony, bo jakoś żaden inny mi tutaj nie pasuje. Oprawiłam tradycyjnie w bazy wykonane z użyciem dziurkacza brzegowego. 


15 komentarzy :

  1. bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, widziałam już na Fb, wzorek sobie użyczę chyba...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły śliczne karteczki, takie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wzorek, też chętnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękno w prostocie. Podziwiam wspaniałe pomysły a co jeden to lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i bardzo estetycznie wykonane kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne karteczki i świetny wzór

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby takie same, ale każdy dostanie z innym brzegiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka