Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

252. Złap licznik

Oj kręci się, kręci licznik odwiedzin mojego bloga, za co jestem Wam bardzo wdzięczna, bo to dowód, że do mnie zaglądacie. A ponieważ wielkimi krokami zbliża się kolejna bardzo fajna liczba ogłaszam łapanie licznika. Tym razem łapiemy ósemki, czyli liczbę 88888.
 
Zasady takie jak zwykle - przysyłamy na adres email: caath79@gmail.com screen ekranu z powyższą liczbą wyświetleń. 

Co będzie nagrodą? Niespodzianka mojego autorstwa - może kartka, może zakładka a może wymyślę coś innego :)
Zapraszam do zabawy :)

Oto banerek dla zapominalskich: 


Aha i odpowiedzi na pytania (bo ciągle o tym zapominam)
chwilotrwaj - hafcik przyklejam od spodu na jasną bazę a potem podklejam na całej szerokości kolorowy kartonik (czyli ma rozmiar gotowej kartki), kiedyś jak nie zapomnę to postaram się pokazać 
Elunia - co do wiosennego hafciku na wyzwanie to po cichu liczę, że Hania wymyśli także tematy związane z pozostałymi porami roku i wtedy ta seria jakby naturalnie powstanie 
 

8 komentarzy :

  1. Jeszcze nigdy mi się nie udało, ale ja cierpliwa jestem więc będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio pilnowałam Twojego licznika, a jak było blisko, to akurat nie miałam dostępu do kompa i przegapiłam, ale spróbuję znowu

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ostatnio tak gorliwie pilnowałam Twoje licznika.... I nie udało się o jedno wejście :) Z chęcią więc wezmę udział w następnym licznikowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawa fajna, ale jeszcze nigdy mi się nie udało - haha :) Ale i tak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nigdy nie patrzę na licznik -moze kiedyś trafiłam i nawet nie wiedziałam ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka