Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

253. Kartka z babeczką

Po raz kolejny wzięłam udział w wymiance karteczkowej na forum Babskie hobby - tym razem z okazji dzisiejszego Dnia Kobiet. I trochę przewrotnie postanowiłam zrobić karteczkę z babeczką. Oto ona:



Aha dla wszystkich Pań z okazji naszego święta 
wszystkiego najlepszego - nieustającej weny, 
spełnienia w odkrywaniu swoich pasji 
i czasu na realizację wszystkich pomysłów.

21 komentarzy :

  1. Karteczka śliczna. I wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka ze smakowitą babeczką:) na które ostatnio mam szał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu kartka pełna wdzięku, podoba mi się, że jest kwadratowa dla odmiany. Tobie nie życzę pomysłów, bo masz ich mnóstwo, tylko dużo czasu na realizowanie pasji i kolejnych nagród w konkursach - jako form docenienia Twoich haftów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna babeczka :)
    I Tobie Kasiu również nieustającej weny i mnóstwa tzw. międzyczasu na przyjemności :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, a do tego kwadratowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka babeczka, a karteczka bardzo elegancka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna babeczka, idealny prezent na Dzień Kobiet :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna babeczka na ślicznej karteczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za życzenia :)
    Karteczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, jesteś Kochana "babeczka". Kartka cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzorek szalenie mi się podoba. Twój sposób na kartki również, chyba zacznę naśladować.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka