Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

255. Kartka z anemonem

Trochę mnie nie było, ale cały czas działam - powstają kolejne kartki wielkanocne i inne rzeczy, z którymi niedługo do Was zawitam.
Tymczasem pokazuję kartkę z anemonem. Wzór znaleziony w internecie po długich poszukiwaniach a oprawiony jak zwykle u mnie. 



22 komentarze :

  1. Uwielbiam Twoje kartki:) Szczególnie takie pastelowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten wzór anemona i wyszła śliczna karteczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna kartka, wogole to wszystkie Twoje kartki sa extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszek śliczny, a kolory karteczki dobrane super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka kartka, bardzo mi się podoba, może tez dlatego, że lubię kolor fioletowy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra karteczka, super hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłaś bardzo ładny wzór anemona! Kartka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie już mi słow brak. Co kartka to piękniejsza....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kwiatek, w ślicznym kolorku;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna, jak zawsze świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce :) Karteczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka