Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

260. Kartka dla Ani i upominek

W niedzielę odbyło się pierwsze losowanie upominku dla uczestników mojej zabawy salowej z czterema porami roku. Los wskazał Anię i ja błyskawicznie zabrałam się za "produkcję" kartki z gratulacjami, bo wymyśliłam sobie, że będzie spersonalizowana i czekałam na wynik losowania, bo resztę już miałam gotową (kanwa, mulinki i słodkości). Wybrałam wzór kwiatowego alfabetu, który wpadł w ręce zupełnym przypadkiem. Hafcik oprawiłam troszkę inaczej niż zwykle, ale z zachowaniem "mojego stylu", jak to mawiają już niektórzy. 
Wczoraj przesyłka dotarła do adresatki, więc dziś pokazuję.  





Ps. Chyba znowu ktoś przegapił łapanie licznika, bo nie dostałam żadnego emaila. No trudno. Następna zabawa będzie podwójna, a może i potrójna... :)

10 komentarzy :

  1. Gratulacje dla Ani! Karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Ani, a karteczka rzeczywiście w Twoim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ucieszyłam się podwójnie - raz, gdy dowiedziałam się o wynikach losowania, a drugi raz, gdy wczoraj otworzyłam paczuszkę :) Dziękuję ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka co tu dużo mówić jest cudowna. Gratulacje dla Ani. Co do licznika to chce powiedzieć, że trudno złapać w odpowiednim momencie, ale może kiedyś?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka śliczna, gratulacje dla wylosowanej :)
    A licznik faktycznie trudno złapać, jak próbowałam, to było już ponad 88 900, ale zabawa jest fajna i pewnie jeszcze kiedyś się zapiszę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zapominam o takich zabawach jak łapanie licznika....
    Gratulacje dla Ani, karteczka śliczna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie zwracam uwgi na licznik. Karteczka z inicjałam bardzo ładna-taka wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Katarzyno jestem pod wrażeniem szybkości z jaką powstają Twoje hafty. Kiedy znajdujesz na to czas? Czy Twoja doba trwa więcej niż 24 h? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lierka przypomina mi trochę symbol Powstania Warszawskiego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka