Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

271. Metryczka dla Zosi

W przerwie między pamiątkami komunijnymi powstały dwie metryczki. Dziś pokazuję pierwszą - dla Zosi. Zamawiająca wybrała wzór, który od dawna mi się podobał, ale jakoś do tej pory nie miałam okazji go wykonać. 
I oto powstał misiek na sznurku - jak go nazywam :) 







32 komentarze :

  1. Cudowna! Uwielbiam ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło. Też mam ochotę na ten wzorek, ale chwilowo nie mam go komu wyhaftować....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje hafty! tak sobie myślę, że to już nie "krzyżykowe szaleństwo" ale "krzyżykowy obłęd"! ;) Żartuje oczywiście :) Masz tempo Kobieto! Cuda i do tego perfekcyjne wykonane! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski jest ten wzór, widziałam do na pinterest :)

    Piękna czcionka :) z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy , przesłodki haft , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten wzorek, nie mam go w zbiorach, zapraszam na moj blog tez wyhaftowałam metryczkę dla wnuczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna metryczka, podziwiam ilość wykonywanych przez Ciebie haftów....

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna metryczka! Cudny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Sama niedawno skończyłam tego misia w wersji dla chłopczyka :) Czekam, aż przyjdzie na świat, żeby uzupełnić metryczkę i wrzucę zdjęcia na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna metryczka, misiek jest przeslodki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna metryczka :) Będzie fajna pamiątka, a i dla Ciebie pewnie odmiana od karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie metryczki. Piekna karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Misiaczek uroczy. Świetna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  14. ojciu ojciu ale słodkości, śliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki misio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna metryczka.
    Bardzo podoba mi się czcionka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycają mnie takie słodkie obrazki ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny hafcik!!! cudny misio :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze misiaczki, a haft śliczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to jak z tym szewcem było?:P Moja Zosiulka nadal bez metryczki:( Ta jest śliczna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka