Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

276. Kwiaty przez cały rok - maj

No i mamy maj. Dla mnie to najpiękniejszy miesiąc w roku - wszystko się pięknie zieleni, kwiaty kwitną. W kwiatowym kalendarzu pora na konwalie, które bardzo lubię. Niestety nie jestem zadowolona z efektu, ale pruć już nie będę. Kanwa coraz bardziej wymiętolona, ale w końcu już pięć miesięcy za mną. 



I tradycyjnie uruchamiam linkowanie majowego kwiatka


16 komentarzy :

  1. Też bardzo lubię konwalie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chip chip, a ja z kwiatami daleko daleko w tyle:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Konwalie <3 <3 <3 :) Uwielbiam te kwiaty :)
    Chyba muszę w przyszłym roku zabać się za ten kwiatowy kalendarz, bo jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam konwalie :) Zawsze dostawałam w prezencie imieninowym od mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię konwalie :-) intryguje mnie dlaczego nie podoba Ci się hafcik?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię konwalie, a szczególnie ich zapach zachwyca mego męża, dlatego konwalie maja miejsce w moim ogródku :) Dlaczego jesteś niezadowolona w efektu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Konwalie to ulubione kwiaty mojej siostry..dawniej nie wiedziałam czemu..w końcu małe i delikatne, teraz i mnie się podobają..a jako hafcik wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, czyżbym była pierwsza z konwaliami? Oczywiście nie licząc ciebie ;)
    Przy okazji zgłaszam się po kolejny kwiatuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę spózniona , ale jestem :)
    Poproszę o kolejnego kwiatka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka