Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

284. Kartki z różami od Igiełki

Kiedy Monika - Igiełka rzuciła na fb hasło o poszukiwaniu osób do testowania swoich wzorów od razu byłam tym zainteresowana. Monika tworzy bowiem piękne wzory, z których już korzystałam - pamiętacie kartki z babeczkami? Ponieważ byłam jedną z pierwszych osób w tajnej grupie testerek udało mi się załapać na wzór monochromatycznych róż, na które ostrzyłam sobie zęby od czasu, kiedy Monika pokazała ja na Igiełkowej stronie na fb. Wiedziałam, że będę musiała trochę poczekać, kiedy Monika wypuści je do sklepu, no bo wiem, że zawsze wykonuje prototypy. W najśmielszych snach jednak nie myślałam, że te wzory będą przeze mnie testowane i to kartki mojego autorstwa będą je promowały. Moniko - bardzo dziękuję za zaufanie.
Ale dość gadania pora na kartki. Ponieważ wzorki nie należą do najmniejszych - maja po około 60 krzyżyków wysokości, żeby ładnie wyglądały na kartkach wybrałam kanwę 18 ct. Haftowałam jedną nitką muliny Ariadna, w kolorze dobranym do papieru w róże, tak by się ładnie komponowało. Aczkolwiek muszę się przyznać, że początkowo każda róża miała być w innym kolorze a do oprawy chciałam wykorzystać perłowe papiery. Niestety nie mogłam takowych znaleźć, bo wszędzie, gdzie zaglądałam były tylko jasne kolory. Ale co się odwlecze to nie uciecze i pewnie jeszcze zobaczycie u mnie te wzory w innym kolorze. 
Oto moja interpretacja wzorów z różami projektu Igiełki














Moniko jeszcze raz dziękuję za zaufanie i możliwość wykonania kartek z Twoimi wzorami a wszystkim moim czytelnikom obiecuję, ze to nie ostatni mój występ w roli testerki pieknych wzorów Moniki. (mam już kolejny w trakcie realizacji) 


17 komentarzy :

  1. Cudowne wzory i piękna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są cudne :) Wzorki róż niesamowite :)
    Przy okazji mam pytanie, czy można się inspirować tymi wzorkami?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorki będą do kupienia w sklepie u Igiełki

      Usuń
  3. Kasiu, dziękuję za bardzo udaną współpracę :)
    Cieszę się, że róże trafiły w twoje ręce. Zanim kartki powstały, opowiadałaś o swoich planach, a ja w duchu wiedziałam, że będą piękne.
    Powtarzam się, ale jak tu się nie zachwycać kartkami, które wykonujesz.
    Sprawiasz, że nawet prosty jednokolorowy wzór nabiera uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże są cudowne i na kartkach prezentują się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te karteczkowe róże...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki pięknym wzorom powstały rewelacyjne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kolekcja. Wszystkie róże piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu sliczne karteczki zrobilas. Te roze sa naprawde wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wykonane karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki, jak zawsze zresztą u Ciebie, Kasiu a mogłabyś mi zdradzić gdzie ja znajdę wzór czcionki, którą wyszywasz na metryczkach i obrazach, bardzo chciałabym taką właśnie wyszyć napis na pamiątce, z góry dzięki za pomoc....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają tak, że aż by się z chęcią je wyhaftowało. Tylko czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są te róże i piękne karteczki powstały.
    Tak mi się spodobały te wzorki, że już je sobie kupiłam i wkrótce wezmę je na tamborek.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są te wzorki i karteczki śliczne powstały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka