Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

289. Kartka ślubna

Ostatnio sporo dzieje się u mnie w tematyce ślubnej - ot taki gorący okres w tej materii... Kilka prac skończonych, inne w toku a jeszcze inne czekają w kolejce. Właśnie w świat poleciała kartka ślubna i mogę ją zaprezentować. Nie ukrywam podoba mi się. Wzór pochodzi Cross Stitch Crazy z 2008 roku. Haftowałam na kanwie 18 ct jedną nitką i muszę przyznać, że coraz bardziej mi się ten sposób wyszywania podoba - haft jest delikatny i krzyżyki widoczne... Uważni obserwatorzy zauważą pewnie nowy dziurkacz brzegowy - moja kolekcja się powiększa, ale wiem, że warto inwestować, żeby kartki były interesujące dla adresata...




 

21 komentarzy :

  1. Bardzo fajna karteczka i wzorek brzegu ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna Kasiu. Jedna nitka na 18ct naprawde starcza. Hafcik sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na 18 haftuję jedną nitką :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka i świetny dziurkacz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór. Dziurkacz również niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te Twoje hafciki i od razu ładnie skończone i zaprezentowane. Podziwiam Twoje zorganizowanie czasu- ja wiecznie go nie mam. Mam pytanie dotyczące salowego domku (niebieskiego). Jaki on jest duży?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pamiątkowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna:) Mi oprócz haftu, co jest oczywiste, i dziurkacza, podobają sie napisy jakie robisz. Niezwykła czcionka daje kartce uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka. teraz coraz więcej ślubów w czerwcu, więc posypia się zamówienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka, piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, śliczna kartka, taka delikatna, i do tego ten ozdobny brzeg, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie wspaniałą pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka