Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

292. Kwiaty przez cały rok - czerwiec

Za mną już połowa salowych kwiatów z kwiatowego kalendarza. Ach jak ten czas szybko leci... Ani się nie obrócimy będzie koniec roku... Mam wrażenie, że im starsza jestem tym szybciej mi czas ucieka... Ale nie ma co narzekać tylko trzeba brać się z życiem za bary i iść do przodu, na przekór wszystkim i wszystkiemu.
A oto czerwcowy kwiatek: 





Aha odpowiadając na pytanie Uli - alfabet, którego najczęściej używam to alfabet z zestawów Vervaco 

Edycja: skleroza nie boli - uruchamiam linkowanie czerwca 

 

17 komentarzy :

  1. Cudnie! :)
    A z czasem ta właśnie jest - im jesteś starsza, tym płynie szybciej... po 40-ce zaczął mi okropnie pędzić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne półrocze:) I w moich muffinkach też czerwiec zaraz trzaśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co fakt to fakt, czas straszliwie pędzi i z biegiem lat coraz bardziej. Ślicznie wychodzą te kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie te kwiatki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje kwiatki, co miesiąc to ładniejszy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podsumowanie sześciu miesięcy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, pięknie. U mnie też ten kwiatuszek niedługo zakwitnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te kwiatki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz więcej kwiatków na łące rośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu - a jak mam dodać mojego kwiatka?

    OdpowiedzUsuń
  12. Sześć kwiatów i sześć miesięcy.
    Czasem mam wrażenie, że w połowie roku czas znacznie przyspiesza...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam i ja... to już półrocze , zaskoczona ,że jeszcze nie zawaliłam terminu

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, skleroza nie boli to fakt - dopiero dziś przypomniało mi się o linku do mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już połowa:) Śliczne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka