Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

300. Candy z breloczkiem

Słowo się rzekło i nie trzymam Was w niepewności i z okazji  300 posta ogłaszam wakacyjną zabawę a właściwie rozdawajkę. 

Zapraszam Was na: 



Co do wygrania:
- breloczek z dowolną literką (zwycięzca będzie mógł określić, dla kogo ma być, wybór wzoru pozostawiam sobie, aczkolwiek możemy się dogadać)
- trzy kawałki kanwy z nadrukiem firmy Coricamo
- bukiecik mulin
- słodkości i może jeszcze coś :)




A oto zasady:
1. Zapisy pod tym postem do 5 sierpnia do godziny 23.59 (dlaczego do tego dnia - bo następnego dnia mam zamiar zacząć urlop więc będę mogła szybko wykonać nagrodę)
2. Dodatkowy los otrzymają osoby, które na mojego emaila (caath79@gmail.com) przyślą prawidłową odpowiedź lub najbardziej zbliżoną do właściwej odpowiedzi na pytanie - w ilu zabawach salowych aktualnie uczestniczę.
3. Proszę o dodanie banerka do zabawy na swojego bloga z podaniem linka do tego postu.
4. Miło mi będzie jeśli dołączycie do grona obserwatorów, aczkolwiek nie jest to warunek konieczny. 
5. Do zabawy zapraszam aktywnych bloggerów - takich, którzy w ciągu czasu trwania zabawy opublikują przynajmniej dwa posty - skrupulatnie to posprawdzam. 
Aby sobie ułatwić życie co jakiś czas będę ten post aktualizowała i dopisywała uczestników.
Bawią się:
1. Iventi
2. Renata
3. Elunia
4. Magdalena
5. Anna 
6. kanwuje czytam testuje
7. Sylwia
8. Haft i Patchwork
9. Anek73
10.Magda
11.Anna T
12. Zaklęta Igiełka
13. Anna Jacewicz
14. Jaglana
15. Malgorzata Zoltek
16. Agnieszka D.
17. Maggy Rdest
18. Tesa57
19. Izabela Hebda
20. Viola
21. Atramk



Dodatkowe losy przyznam pod koniec zabawy

38 komentarzy :

  1. No to staję w kolejce po takie skarby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje 300-u postów. Chętnie się przyłączę. Banerek zamieszczę wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. banerek na http://kanwuje.blogspot.com/
    stale obserwuję jako kanwuje czytam testuję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No moja droga, 300 postów, kawał czasu:) Gratuluję i rzecz jasna ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie się przyłączę do zabawy. 300 postów! Gratuluję, mnie jeszcze troszkę brakuje do tej liczby:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście :) Banerek zaraz zamieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty :) Chętnie dołączę do zabawy :) I gratuluję 300 postów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też, ja też :) Ustawiam się grzecznie w kolejce :) Banerek wisi :) Pozdrawiam i gratuluję 300 posta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do zabawy, zabieram banerek do siebie . Pozdrawiam i gratuluję 300 postów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Staję w kolejce i życzę, i Tobie i nam, kolejnych udanych postów :) Mail wysyłam, chociaż kto Cię tam wie :) Swój banerek znajdziesz na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście staję do kolejki :) Życzę kolejnych setek postów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście się zapisuję :) Lecę wstawić banerek na swoim blogu :)
    Życzę kolejnych 300 postów!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I zapisuje sie i ja :) Na te kolorowe kanwy i piekny breloczek z literka M.
    http://mulinowehaftowanie.blogspot.it/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne prace, twój blog mam w ulubionych i zaglądam, jednak nie zawsze piszę komentarz, wpisuje się do twojej zabawy i i życzę dalszej pięknej twórczości

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 300 posta, chętnie wezme udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam cieplutko Iza. Z wielką chęcią zostanę obserwatorką twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje 300 postów, ja dzisiaj patrzyłam ja mam 240 :), zapisuję się w kolejce kanwy superowe a breloczki robisz cudne. pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością stanę w kolejce, bo breloczki robisz śliczne. Im nas więcej, tym ciekawiej.

    Pozdrawiam i wieszam banerek u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 300-posta, przyłączam się z chęcią do zabawy, zabieram banerek na http://wiolinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę kolejnych co najmniej 300 :)
    Z miłą chęcią biorę udział w zabawie :)
    banerek na moim blogu : http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja dołączam z przyjemnością do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem łoś:) Zapomniałam o banerku, ale już jest:)

      Usuń
  24. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się do zabawy ;)
    Banerek: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mam pojecia czemu mnie tu nie ma jeszcze
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :P

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mam pojecia czemu mnie tu nie ma jeszcze
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :P

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja z miła chęcią stanę w kolejkę, taki breloczek to fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja sie zgłaszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja sie zgłaszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Breloczek z inicjałem to fajny spersonalizowany prezent, zapisuje się do Twojej zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się do zabawy i już wysyłam maila

    OdpowiedzUsuń
  33. W ostatniej chwili zdążyłam. Jakoś prawie udało mi się, a nie darowałabym sobie takiej wspaniałej okazji !!!
    Banerek zaraz wieszam i baaardzo liczę na uśmiech losu - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka