Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

341. Sal cztery pory roku - jesień odsłona 1

Pogoda za oknem zaczyna powoli być jesienna - niebo u mnie dziś bardzo zachmurzone i pewnie lada chwila spadnie deszcz. Pora więc na kolejny obrazek z salu cztery pory roku - tym razem jesienny. Po kilku godzinach wyszywania mam już trochę, ale bez konturów to przypomina raczej jedną wielką plamę, choć parę elementów dostrzec można.



15 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi sie ten obrazek. Fajnie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontury rzeczywiście dużo zmieniają. Powodzenia w dalszym haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten obrazek - mam nadzieję, że kiedyś go sobie wyhaftuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety pogoda coraz bardziej jesienna( nie lubię:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek zapowiada się ciekawie... u mnie też już jesiennie, zaczęło się grabienie liści w ogrodzie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, to co widać już jest fajne, czekam z ciekawością na konturki :) U nas też jesień puka do okien, zaczynają panować chmurki i humorki :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Kontury działają cuda. U mnie też jesiennie. Ale osobiście teraz odpoczywam po tych upałach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już zaczyna wyłaniać się piękny obrazek, powodzenia w pracy nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie właśnie teraz pada i jest szaro i ponuro ...

    Bardzo podoba mi się ta wersja 4 pór roku i trzymam kciuki za postępy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie dziękuję Ci za ten SAL - zawsze chciałam wyszyć ten obrazek i dzięki Tobie się udało! I nawet skończyłam przed terminem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To już prawie koniec tej części.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety jesień... mam nadzieję, że będzie ciepła i złota a te zimna i szarugi szybko przejdą :-)
    Już ją pewnie skończyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. wyłania się bardzo ciekawy obrazek

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez konturów i tylko kawałeczek, ale też ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka