Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

343. Tajemniczy sal dla moli ksiażkowych - odslona 1 "Ania z Zielonego Wzgórza"

Kiedy Iwa ogłosiła temat pierwszej zakładki z jej Tajemniczego salu dla moli książkowych bardzo się ucieszyłam, bo Anię z Zielonego Wzgórza uwielbiam i kilkukrotnie przeczytałam całość serii, bo losy Ani Shirley to nie tylko jedna książka. 
Jednak szukając wzoru na zakładkę zaczęły się schody, bo zakładek brak albo ja nie umiem szukać... Ostatecznie jednak poradziłam sobie i postanowiłam wykorzystać fragment większego wzoru. Choć wielu Ania kojarzy się z małą dziewczynką, ja postanowiłam wyszyć Anię z końca książki Lucy Maud Montgomery - Anię nauczycielkę, zakochaną w Gilbercie, uwielbiającą długie spacery i wkraczającą w dorosłe życie....





 

32 komentarze :

  1. Piękna zakładka - wypisz, wymaluj Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wybrnęłaś z tego zadania :-) Super zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  3. I pięknie wyszło, śliczny wzorek.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda ja do moli książkowych bym się nie przyrównała ale zakładki lubię i także kilka zrobiłam już jakiś czas temu.
    Super Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Twoja zakładeczka. Uwielbiałam Anię z zielonego wzgórza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zakładka - Ania jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu ta zakładka jest rewelacyjna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zakładka, rewelacyjna Ania, jak to ona romantyczna, zwiewna, zapatrzona. Słodycz. Całość to Lanarte?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiałam Anię z Zielonego Wzgórza. Zakładka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zakładka! Fajna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancka zakładka, ja też uwielbiam Anię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zakładka ;)
    Pracochłonna technika, ale jaka efektowna ;) Podziwiam wytrwałość w tworzeniu ;)
    Za twórczość nominuję Panią do zabawy Liebster Blog Award ;)

    Turkusowa Owca

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł miałaś. Zakładka świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Juz wczoraj chcialam napisac, ze zakladka jest baardzo ladna i mnie sie podoba Ania!! Super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna zakładka :) Miło tu u Ciebie i zapraszam do siebie :) http://elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko już zostało powiedziane :)
    Cudowna zakładka !

    OdpowiedzUsuń
  17. powzdycham sobie.............

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała! A ja dłubię po 5 krzyżyków dziennie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna! Bardzo mi się podoba twoja Ania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł, ale i temat był ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka