Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

346. Kartka wymiankowa

Od jakiegoś czasu uczestniczę w wymiankach na forum robótkowym Babskie Hobby. W ostatnich dniach forum to obchodziło 8 rocznicę istnienia. Na potrzeby wymianki z tej okazji powstała miedzy innymi kartka. Motywem przewodnim miała być liczba osiem. Długo szukałam fajnego babskiego wzoru, ponieważ cyfr jest bardzo dużo, ale w większości są to motywy dziecięce. W końcu udało się i trafiłam na wzór, który mnie usatysfakcjonował. Oczywiście oprawa w moim stylu. Tak się prezentuje gotowa kartka. Dopiero dziś stwierdziłam, że zdjęcia mi się kompletnie nie udały. Na szczęście udało mi się wybrać trzy, które od biedy mogą zostać zaprezentowane. 





 

17 komentarzy :

  1. Śliczna karteczka, piękna ta ósemka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie oprawiona śliczna ósemeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka :) Fajnie, że ciekawe miejsca w sieci już tyle lat istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna. I zdjęcia też niczego sobie. Przedstawiają urok karteczki. Strasznie krytyczna jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale widać, że karteczka bardzo udana, wzór jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba cyferka, którą wyhaftowałaś. Z tym kwiatuszkiem jest taka elegancka :).

    Kartka super :).

    Ja muliny mam już uszykowane ale kanwę jeszcze nie. Myślę jednak, że spokojnie zdążymy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :) Nawet tej cyfry nie zauważyłam, tylko te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka - kiedyś odwiedzałam to forum.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka