Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

350. Sal cztery pory roku - nieskończona jesień

No i mamy jesień. Mnie osobiście powitała delikatnym słońcem i mega zmęczeniem - od początku września wróciłam do pracy jako nauczyciel historii a powrót za biurko po siedmiu latach przerwy to dla mnie mega wyzwanie...Mam wrażenie, że czas mi przecieka przez palce.. Salowa jesień miała być skończona w weekend - z naciskiem na miała. Miała, ale nie jest a wszystko przez moją sklerozę - po prostu nie zapakowałam obrazka na wyjazd... Tym niemniej zgodnie z regulaminem zabawy uruchamiam linkowanie jesieni uczestniczek zabawy - czas do piątku. W sobotę zrobię losowanie upominku i pokażę - mam nadzieję - moją skończoną jesień, która na dzień dzisiejszy prezentuje się tak: 


I linkowanie

8 komentarzy :

  1. Na pewno szybko skończysz :)
    Ja cieszę się, że zrobiłam to latem - teraz miałabym pewnie mniej niż Ty.... oprócz codziennej pracy doszła nam ewaluacja zewnętrzna w padzierniku :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że skończysz na czas. Już jest piękny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się efektu końcowego w Twoim Kasiu wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę Kasiu, na pewno ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdarza sie niestety tak czasem w zyciu, wiec nie ma co sie przejmowac.. Igla w dlon i przy odrobinie czasu i checi pojdzie piorunem.....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. My planujemy, a życie sobie - z pewnością zdążysz.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. tak to w życiu jest, że nie zawsze wychodzi tak jak sobie zaplanujemy

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem, że pięknie wyglądała ukończona..teraz czas na ostatni hafcik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka