Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

354. Wyzwanie całoroczne u Hanulka - odsłona 9 - wyzwanie październikowe

Na październik Hania zaproponowała temat: "Rower to jest świat". Długo zastanawiałam się co tym razem zrobić. Po głowie chodziła mi zakładka, albo jakaś kartka. Kiedy jednak na fb przeczytałam, że Celinie kończą się hafty na poduszki dla chorych dzieciaków postanowiłam wyhaftować jakiś kwadracik na tę akcję. Postawiłam na "dziewczyński" różowo - czerwony rower. Dorobię jeszcze cztery serduszka i komplet na panel poleci do dziewczyn, które szyją poduszki. 





24 komentarze :

  1. Świetny hafcik, rowerek wyszedł super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny rower i jaki szlachetny cel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rowerek, jakaś małe dziewczynka na pewno będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rowerek na szczytny cel. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski ten rower, nawet wiem komu mogłabym taki rowerek podarować, może kiedyś udami się coś z tej tematyki wyhaftować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rower i cel szczytny :0
    Mój rower również powędruje dla chorych dzieci z projektu "Kołderka za jeden uśmiech".
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rowerek. Cel bardzo wzniosły, podusia z tym hafcikiem zachwyci niejedno dziecko.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rowerek - połączyłaś przyjemnie z pożytecznym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny rowerek i jaki cel szczytny przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny rower:) Na podusię jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny rower na szczytny cel:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rowerkiem do serduszek dzieciaczków, gratuluje pomysłu i "Wielkiego SERCA". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłaś super schemat i fajnie go wyszyłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy hafcik, niech się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki ładny rowerek, marzenie wielu dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny. Świetny na kartę na Walentynki lub ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny rower, idealny dla dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka