Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

355. Zawieszka z dynią wg projektu Igiełki

Uwielbiam testować projekty autorstwa Moniki, znanej jako Igiełka. Tym razem wpadły w moje ręce dynie. Początkowo chciałam zrobić z nimi zakładkę, ale ostatecznie postawiłam na zawieszkę na filcu. Robiłam ją po raz pierwszy i widzę mnóstwo niedociągnięć. Monice jednak się podobała i mam nadzieję, że Wam spodoba się również. 
Teraz upolowałam kolejne wzory Igiełki i niedługo na pewno Wam je zaprezentuję. Potrzebuję jednak czasu i jeszcze raz czasu. Jak ktoś wie, jak wydłużyć dobę, albo sprawić, żeby nie trzeba było spać to proszę o kontakt... 








15 komentarzy :

  1. Cudna dynia:) Aleja chcę już wiosnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna dyńka :) Uwielbiam hafty o takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super Kasia gotowa na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprawdziwsza z dyń. Cudowna zawieszka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzorek i jego wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta zawieszka z dyniowym hafcikiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do prośby o wydłużenie doby ;-)
    A dynia jest świetna. Z całej szóstki ma najstraszniejszą minę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, straszna :) Idealna na Halloween :)
    Zapraszam czasem do mnie na quillingowamama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny wzór! Jaka groźna mina!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna zawieszka! Dynia świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka