Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

396. Wyzwanie całoroczne u Hanulka - odsłona 11 wyzwanie grudniowe

Kiedy Hania ogłosiła temat wyzwania listopadowego - Magia świąt - i w zasadach zabroniła wykonywania kartek od razu wiedziałam co zrobię - zawieszki na choinkę. Trochę trwało zanim w mojej głowie zaistniała ostateczna koncepcja tych zawieszek. Początkowo chciałam je zrobić na kanwie plastikowej, ale po dwóch podejściach do tematu stwierdziłam, że ja i kanwa plastikowa nie nadajemy na tych samych falach. Bombki karczochowe odpadły, bo mnóstwo osób je robi a ja chciałam mieć w tym roku na choince coś oryginalnego. Myślałam, myślałam i wymyśliłam. Tak oto powstały gwiazdkowe zawieszki z pianki brokatowej z malutkimi hafcikami wykonanymi brokatową nitką. Na razie - na potrzeby wyzwania - w trzech kolorach - niebieskim, czerwonym i zielonym, ale będą jeszcze kolejne, bo na choinkę trochę ich potrzebuję. 
Nie ukrywam najtrudniejsza była oprawa haftów, bo brokat sypał się wszędzie i dziś, kiedy je kończyłam świecę się jak choinka w wigilię. Ale czego nie robi się dla sztuki. 
Zdjęcia robione na choince przed bursą już po zmroku i niestety nie oddają pełni blasku tych zawieszek. Dlatego też grupowe zrobiłam już w pomieszczeniu. 







 

23 komentarze :

  1. Wow! Kiedy pisałaś, że robisz zawieszki przebierałam nogami, aby nie przegapić posta. Wiedziałam, że to będą cudeńka. Są przepiękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyszly ;) Podolalas wyzwaniu zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu magia świąt:) Są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zawieszki. Przyznam, że ja bym chyba na taki pomysł nie wpadła...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu wyszły Ci wspaniałe zawieszki :) Cudny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł i świetne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie podobaja, bo fajnie wyszly :) Brokat na swieta musi byc!!! a jak dalas rade wyciac w srodku? czy to gotowa forma? Suuuperr!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudaśne. Bardzo mi się podobają. Tak jak Maggy chciałabym wiedzieć jak je zrobiłaś. A pokażesz tył?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne :) a gwiazdki wycięte na jakiejś maszynce czy zakupione już takie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla takiego efektu warto było obsypać się brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ozdoby. Idealne i oryginalne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe zawieszki-brokat dodaje im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne:))nawet nie wiedziałam ,że jest coś takiego jak pianka brokatowa:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i super błysk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najzwyczajniej przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nadrabiam zaległości na Waszych blogach, więc już te późniejsze widziałam..normalnie piękne i bardzo pomysłowe są:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka