Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

399. Bałwankowo z Igiełką - odsłona 8

Znowu niedziela a jak niedziela to pora najwyższa na pokazanie kolejnego - przedostatniego już - bałwanka zaprojektowanego przez naszą kochaną Igiełkę. Tym razem mój bałwaniasty w towarzystwie innego bałwaniastego, który powstał wczoraj wieczorem. 




Uruchamiam też linkowanie bałwanków nr 8, które w tym tygodniu wyjątkowo u mnie na blogu - ma się te przywileje jako matka chrzestna pomysłu :)

I na zakończenie zapraszam na kolejny - jubileuszowy - post, w którym zdradzę Wam szczegóły mojej nowej całorocznej zabawy. Ale to w najbliższych dniach. 




5 komentarzy :

  1. Po 12 godzinach pracy i przy ostatnio panującym braku organizacji znowu zdążyłam na ostatnią chwilę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, piękne karteczki tworzysz, ale tempo masz takie, że zaczynam podejrzewać, że nie sypiasz..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka